Ce să mănânci ca să nu faci anemie

legume.jpg

alimente protectie anemie legume primavara
Lintea, mazărea, dar și fasolea sunt, de asemenea, o sursă importantă de fier.
www.clicksanatate.ro

Una dintre cele mai cunoscute cauze ale anemie este lipsa fierului din organism. Iată ce alimente trebuie să consumi, astfel încât să te asiguri că aduci un aport suficient de fier organismului!

Cimbrul

Știai că aromatul cimbru este o sursă importantă de fier?  În 10 grame de cimbru se găsesc 3 miligrame de fier. Așadar, nu evita să folosești cimbru pentru a da gust mâncărurilor tale ori de câte ori ai ocazia.

Ficatul

Ficatul de vită si de pui, cât și rinichii de vită se numără printre alimentele cele mai bogate în fier.  Poți consuma câte o porție, de două-trei ori pe săptămână, dacă te confrunți cu deficit de fier în organism.

Descoperă pe clicksanatate.ro ce alte alimente te feresc de anemie

 

Loading...
 
 

Citește și

  • Oboseala, paloarea, ameţelile şi durerile de cap sunt simptome ale carenţei de fier în organism, afecţiune cunoscută sub numele de anemie feriprivă. Lipsa fructelor şi a legumelor proaspete din sezonul rece favorizează apariţia acestei boli, de aceea dieta trebuie îmbogăţită cu alte alimente.

  • De ceva vreme te plângi de dureri de cap şi de ameţeli? Ar fi cazul să iei serios în calcul posibilitatea de a avea anemie. Iată ce e de făcut!