Alungă stările gripale cu citrice

Citeste tot despre: 

De-a lungul timpului, dr. Ovidiu Bojor şi-a concretizat ideile novatoare în domeniul fitoterapiei în peste patruzeci de brevete de invenţie. Astăzi, ne arată cum să ne ferim şi cum să combatem stările gripale în sezonul rece.

că şi poate deveni epidemică în sezonul rece şi că structura virusurilor se poate schimba des. Odată cu declanşarea unei epidemii de gripă, se recomandă evitarea pe cât posibil a locurilor aglomerate şi izolarea celui afectat într-o cameră separată de restul familiei.

Când reapare senzaţia de foame, trebuie să începem cu alimente uşor de digerat: 

  • Sucuri naturale de fructe (în  special din mere şi citrice), ceaiuri de plante medicinale şi aromatice, supe de legume sau de pui cu zarzavaturi, salate de legume proaspete. Aportul de lichide ajută la eliminarea toxinelor şi la înlocuirea sărurilor minerale pierdute prin transpiraţie, completând în acelaşi timp necesarul de vitamine esenţiale. 
  • Dintre suplimentele alimentare care ne pot feri de gripă se remarcă extractele glandulare din timus, care stimulează sistemul imunitar. Stimulante ale sistemului imunitar în guturai şi în gripă sunt: 
  • Uleiul esenţial de busuioc şi uleiul esenţial de isop, sub formă de inhalaţii, precum şi preparatele pe bază de echinacea. 
  • Un rol important în stările gripale îl are vitamina C, care se află din abundenţă în măceşe şi cătină. 
  • Rezultate bune dă ceaiul antigripal: se prepară o infuzie dintr-o linguriţă de plante la o cană de apă, se îndulceşte cu miere şi se bea călduţă, timp de şapte zile. 7 Datorită acţiunii dezinfectante, combinată cu cea expectorantă şi calmantă a spasmelor musculaturii netede, usturoiul e recomandat (3-4 „căţei” pe zi), preventiv şi curativ, în stările gripale, precum şi în bronşitele cronice şi în rinite.
Loading...

Citește și

  • Ştii că măştile naturale sunt foarte bune pentru ten în sezonul rece? Încearcă-le pe cele de citrice pentru o hidratare corectă iarna.