Află aici excepţiile care fac dieta mai uşoară

Nu de puţine ori ai auzit că, în dietă, trebuie să elimini mâncărurile care conţin grăsimi. Adică tocmai pe cele cu un gust mai bun!

Există însă grăsimi bune de care ai nevoie. Din dorinţa de a slăbi, ai renunţat la toate grăsimile, dar specialiştii te avertizează că fără ele îţi pui în pericol inima şi buna funcţionare a tuturor organelor. Atunci cum slăbeşti? Tot nutriţioniştii te învaţă la ce să nu renunţi.

Uleiul de măsline, elixirul sănătăţii

În topul grăsimilor sănătoase se află uleiul de măsline, deoarece scade nivelul de colesterol „rău” din sânge şi controlează nivelul zahărului.

Luat pe stomacul gol, dimi neaţa, uleiul de măsline te va ajuta să te vindeci, dacă suferi de ulcer, de gastrită sau de afecţiuni biliare.

Îl poţi adăuga în salate, în preparate uşoare cu orez, cu fasole verde sau cu alte legume. În combinaţie cu legume, uleiul de măsline îţi va topi rotunjimile de pe abdomen.

Sfat

Dacă îl prăjeşti sau îl fierbi, uleiul de măsline se transformă într-o grăsime nocivă.

AFLĂ AICI RESTUL ALIMENTELOR ADMISE


Loading...
 
 
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1