8 gustări sănătoase în timpul zilei

Sunt zile în care nu găseşti timp să mănânci cu calm şi în linişte. Pentru că alimentaţia joacă un rol important pentru un stil de viaţă sănătos, îţi propunem câteva gustări rapide.

Iaurtul este o sursă importantă de proteine, cele care induc senzaţia de saţietate.

  1. Merele constituie o sursă excelentă de fibre solubile, având, de asemenea, vitaminele C şi A şi minerale, precum fosfor, fier, calciu, toate esenţiale pentru o bună funcţionare a întregului organism. 
  2. Un singur avocado conţine mai mult de jumătate din fibrele de care ai nevoie zilnic, ceea ce poate reduce riscul apariţiei bolilor cardiace. 
  3. Perele sunt sărace în calorii, dar bogate în fibre şi oferă senzaţia de saţietate, ceea ce înseamnă că sunt recomandate şi în curele de slăbire. 
  4. Pepenele roşu e ideal ca gustare. O sută de grame din acest fruct conţine 30 de calorii, 1 gram de fibre, 10 grame de zahăr, 1 gram de proteine, vitaminele A, C, E, D, niacina, tiamină, vitamina B6, vitamina B12, precum şi numeroase minerale: fier, calciu, magneziu, mangan, potasiu, fosfor, zinc, seleniu etc. 
  5. Coacăzele aduc sănătăţii numeroase beneficii: stimulează imunitatea organismului, îmbunătăţeşte circulaţia sângelui, protejează pielea, îmbunătăţeşte vederea şi stimulează digestia. 
  6. Cireşele sunt bogate în antioxidanţi şi alţi compuşi foarte buni pentru organism, fiind o gustare sănătoasă în orice moment al zilei, conform www.alegesanatos.ro. 
  7. Fisticul este bogat în proteine şi grăsimi sănătoase. Printre beneficiile uimitoare pe care le oferă organismului se numără: ameliorarea vederii, eliminarea stresului, combaterea căderii părului, protejarea inimii şi scăderea colesterolului. 
Loading...