5 motive să mănânci mai des mămăligă

mamaliga.jpg

mamaliga, malai, infarct, colestrol, slabit
Mălaiul reduce şi cantitatea de colesterol din sânge, scade riscul de ateroscleroză şi de infarct.
www.clicksanatate.ro
Citeste tot despre: 

Cu toate că este considerată mâncarea săracului, mămăliga te poate apăra și salva de multe boli.

Protejează stomacul și ficatul

Efectul de detoxificare al substanțelor conținute de porumb ajută ficatul să neutralizeze mai ușor substanțele toxice, să reducă riscul de insuficiență și ciroză hepatică.

Reglează glicemia

Porumbul ajută la reglarea nivelului de glucoză din sânge, consumul de mălai fiind indicat în cazul diabeticilor. Reduce și cantitatea de colesterol din sânge, scade riscul de ateroscleroză și de infarct.

Îți păstrează o talie de viespe 

Există credința conform căreia mămăliga îngrașă. Nu este decât un mit. În realitate, mămăliga moale este de 4 ori mai sănătoasă decât pâinea, având mult mai puține calorii. Pe de altă parte, mămăliga făcută mai tare reduce caloriile doar la jumătate din valorile conținute de pâine.

Întârzie îmbătrânirea

Consumul zilnic de mămăligă reduce cu 60%  apariția bolilor psihice generate de hormonii tiroidieni.

Află pe clicksanatate.ro mai multe efecte benefice ale consumului de mămăligă!

Hrișca îți ușurează digestia și detoxifică

Ține glicemia sub control cu ceapă verde!

Loading...

Citește și

  • Un aliment tradiţional în gastronomia românească, mămăliga, continuă să fie subiect de cercetare pentru specialişti. Deocamdată, niciun studiu nu a scos în evidenţă o contraindicaţie în folosirea ei.

  • Ciocolatele cu alune sau cu lapte nu mai sunt la modă! S-au inventat altele exotice: cea cu mămăligă, cu ţelină şi cu alte ingrediente “ciudate” pentru un produs dulce.