5 exerciții de slăbit pentru picioare și abdomen VIDEO

Citeste tot despre: 

De obicei, dupa Anul Nou, toate lumea este pusa pe slabit pentru a da jos ce s-a depus dupa mesele copioase de sarbatori. Iar de obicei, cel mai repede se depune in zona picioarelor, dar si a abdomenului, capatand un aspect inestetic pentru multi oameni. De aceea, daca vrei sa sa dai jos cateva kilograme si sa-si tonifici musculatura, avem cateva idei pentru tine.

5 exercitii de slabit pentru picioare

1. Genuflexiune cu greutate in maini

Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de o greutate, pe care o iei si o tii in fata pieptului cu ambele maini. Dupa aceea, departeaza picioarele si indreapta varfurile picioarelor spre exterior. Ramai in aceasta pozitie si executa 1 sau 2 seturi de genuflexiuni a cate 15 repetari fiecare.

2. Fandare cu greutati in maini

Si la acest exercitiu vei avea nevoie de greutati. Stand in picioare, tine in fiecare mana o greutate si fa un pas inainte (insa nu foarte mare pentru a nu te suprasolicita). Dupa aceea, coboara piciorul din spate pana ajungi cu genunchiul aproape de sol. Este important ca coapsa si gamba sa formeze un unghi de 90 de grade. Mare grija pentru ca traiectoria genunchiului piciorului din fata nu trebuie sa depaseasca degetele acestuia. Apoi revino la pozitia initiala si repeta exercitiul cu celalalt picior. 

3. Genuflexiune pe un picior

Renunta la greutati, fiindca nu vei mai avea nevoie de ele. Stai in picioare cu bratele intinse la nivelul umerilor si ridica un picior. Stand in aceasta pozitie fa o genuflexiune iar apoi revino la pozitia initiala. Este necesar sa faci o serie a cate 15 repetari.

Află mai multe exerciții pe clickpentrufemei.ro!

Scapă de grăsimea din interiorul coapselor într-o săptămână

Cum slăbești în funcție de forma corpului și de locul unde se depozitează grăsimea

Loading...

Citește și

  • Topmodela lui Mircea Badea a avut mult de furcă până să ajungă la forma fizică din prezent.

  • Dacă nu sunt realizate în mod constant şi frecvent, activităţile fizice şi sexul cresc riscurile de atac de cord de 3,5 ori (în cazul sexului neregulat), respectiv de 2,7 ori (în cazul activităţii fizice sporadice).

  • Nu doar cremele împotriva ridurilor sunt de ajutor când trecerea timpului îţi pune amprenta pe chipul tău. Câteva exerciţii faciale îţi pot tonifia pielea feţei.