Gulii la cuptor. De ce este indicat să mâncăm această legumă

gulii_la_cuptor.jpg

Gulia, o legumă-minune
foto: Shutterstock
Citeste tot despre: 

Ştim că reglează nivelul de zahăr din sânge, aşadar guliile pot fi mâncate şi de diabetici. Şi cum o porţie de 100 de grame de gulii conţine doar 20 de calorii, gulia poate deveni un aliat în lupta cu kilogramele în plus. Gulia este plină de vitamina C şi de fibre, aşa că ajută foarte mult tranzitul intestinal. Iată o rețetă delicioasă și sănătoasă!

Ingrediente: 50 g făină, 2 ouă, 1 praf de sare, 200 g pesmet, 3 gulii, 1 linguriță boia, 5 linguri ulei, 1 praf de usturoi.

 

Mod de preparare: Speli guliile, le cureţi de coajă, le elimini capetele şi le tai felii goase de 1 cm. Încingi cuptorul. Aşezi hârtie de copt într-o tavă. Combini făina cu sarea și baţi separat ouăle. Amesteci pesmetul cu boiaua și cu pudra de usturoi și torni uleiul, apoi omogenizezi. Treci feliile de gulii prin făină, prin ou și la final prin pesmet. Le aşezi în tavă și dai la cuptor 30 de minute. Serveşti cu ce sos vrei.

Gulia este îndeosebi apreciată şi pentru vitamina C, ea conţinând chiar mai multă vitamina C decât portocala. Vitamina C este un puternic antioxidant, ce ajută la menţinerea tinereţii pielii, dar şi la menţinerea sănătăţii gingiilor şi a dinţilor. Totodată, vitamina C contribuie la întărirea sistemului imunitar, ajutând corpul să lupte împotriva infecţiilor şi a bolilor.

Citește și:

Cheesecake dietetic. Rețeta Gabrielei Cristea, pe care a cerut-o tot Internetul

Nutella de casă. Rețeta perfectă a Jamilei, cu doar 5 ingrediente

 

 

Loading...

Citește și

  • gulii pane reteta faina ulei

    Ştim că reglează nivelul de zahăr din sânge, aşadar guliile pot fi mâncate şi de diabetici. Şi cum o porţie de 100 de grame de gulii conţine doar 20 de calorii, gulia poate deveni un aliat în lupta cu kilogramele în plus. Poţi încerca şi o reţetă, care, ce-i drept, nu e indicată în regimul de slăbit, dar care cu siguranţă este foarte gustoasă.

  • Sursă bună de vitamina C, gulia ajută în special la întărirea oaselor, cartilajelor, dinţilor şi gingiilor. Iată cele mai importante beneficii pe care această legumă le adduce organismului nostru.