Greșeli matinale care te îngrașă

pretty-girl-in-shirt-sleeping-on-white-pillow-in-bed-at-home_1398-3933.jpg

mic dejun ingrasat somn greseli dieta kilograme
Mai mult de 10 ore de somn te predispun la îngrășat.
clickpentrufemei.ro
Citeste tot despre: 

Obiceiurile din fiecare dimineață pot interfera cu activitatea normală a metabolismului, pot afecta nivelul de energie și pot provoca creșterea în greutate. Probabil că și tu ai o anumită rutină, peste care nu treci niciodată, dar este posibil ca ele să nu fie tocmai cele mai corecte.

Iată care sunt cele mai frecvente greşeli pe care majoritatea le facem fără să ne dăm seama:

Nu bei apă

Un obicei pe care-l avem majoritatea este că nu bem apă după ce ne trezim. Pentru a ne menţine în formă, este necesar să ne începem ziua cu 1-2 pahare de apă călduţă. Apa ajută la curăţarea corpului de toxine şi la stimularea metabolismului. Mai mult, reduce pofta de mâncarea şi cantitatea de calorii consumate. Aşadar, începe de mâine să bei câte un pahar de apă după ce te trezeşti, pentru a accelera procesul de slăbit. 

Mănânci alimente procesate la micul dejun

O altă greşeală majoră este consumul de alimente procesate la micul dejun, lucru care-ţi poate sabota procesul de pierdere în greutate şi sănătatea. Prima masă din zi nu trebuie să conţină cartofi prăjiţi şi alte alimente procesate, ci trebuie să ai alternative mai sănătoase precum fructe, fulgi de ovăz, iaurt, nuci etc.

Află ce alte greşeli matinale te îngraşă pe clickpentrufemei.ro. 

 

Ce să nu faci dacă te-ai îngrăşat!

Sucuri naturale ideale în timpul verii

Loading...