Alimente pentru un păr strălucitor și sănătos

Citeste tot despre: 

Credeţi sau nu, alimentaţia joacă un rol extrem de important şi pentru podoaba capilară. Cu cât mănânci mai nesănătos, cu atât părul tău va arăta neîngrijit şi lipsit de vitalitate. Iată ce trebuie să conţină meniul zilnic pentru a avea un păr strălucitor.

Regimul alimentar nesănătos (mezelurile, fast-foodul, băuturile carbogazoase), dar şi stresul, anxietatea, poluarea, modificările hormonale fac părul să devină mai gras, în aceeaşi măsură. Excesul de sebum oferă părului un aspect neîngrijit, îmbâcsit şi lipsit de strălucire. Pentru a evita să vă confruntaţi cu astfel de probleme, trebuie să ţineţi cont de sfaturile specialiştilor hair-stilişti.

Ce trebuie să mănânci

Pentru ca părul să arate mai sănătos şi mai strălucitor, este important să includeţi în dietă spanac şi morcovi, nuci, carne cât mai slabă (pui sau peşte), fructe şi legume proaspete. 

Pentru a-şi recăpăta aspectul plăcut şi vitalitatea, părul are nevoie de hidratare, prin urmare consumaţi cât mai multe ceaiuri din plante medicinale, sucuri de fructe, limonade.

Ce nu trebuie să mănânci

Una dintre cauzele principale ale îngrăşării excesive a părului este consumul alimentelor prăjite, cum ar fi cartofii şi mezelurile prăjite. Explicaţia hair-stiliştilor este destul de simplă: excesul de ulei din alimentele prăjite se infiltrează în corp, în piele şi la rădăcina firelor de păr. Acest proces stimulează producerea excesivă de sebum, iar părul devine mai gras. 

Un regim alimentar nesănătos şi un stil de viaţă dezordonat ar putea fi cauzele îngrăşării părului.

Untul, smântâna şi alte lactate bogate în grăsimi generează exces de sebum.

Carnea grasă, pâinea şi pastele făinoase favorizează, de asemenea, îngrăşarea părului.

Şi excesul de zahăr afectează foliculii capilari. Astfel, pentru a regla producţia de sebum la nivelul scalpului şi a conferi supleţe şi volum părului gras evită consumul de dulciuri. 

Loading...