Serena Williams revine în forță! Tenismena și-a lansat o colecție de haine

Ultima actualizare:

    Serena Williams și-a lansat propria linie vestimentară Foto: Splashnews
Serena Williams și-a lansat propria linie vestimentară Foto: Splashnews

Serena Williams, în vârstă de 36 de ani, și-a lansat propria linie vestimentară, care poate fi achiziționată de doritori, exclusiv de pe site-ul personal al acesteia.

În urmă cu doar câteva zile, Serena și-a surprins plăcut urmăritorii virtuali, atunci când a anunțat noul proiect în care s-a implicat. Și nu, nu este vorba de tenis. Sportiva a decis că își dorește propria linie vestimentară, unde să creeze haine care o reprezintă și care, speră ea, se vor integra ușor și în garderoba altor femei, din întreaga lume. Anunțul făcut pe Instagram a venit și cu o mărturisire, în care Serena a explicat că încă de la vârste fragede cocheta cu moda, lansarea proiectului vestimentar fiind, astfel, un vis devenit realitate.

Linia vestimentară îi poartă numele și cuprinde articole articole sportive, denim, bluze și rochii, cu prețuri ce variază între 35 și 250 dolari, conform Daily Mail. „Am invățat această lecție la vârsta de 18 ani, când am ales un program lejer de antrenamente de tenis, deoarece îmi doream să merg la o școală de design vestimentar. Unii mi-au criticat decizia, dar eu știam că am două mari pasiuni: tenisul și moda. Așa că a trebuit să găsesc o cale prin care să le pot practica simultan. După 15 ani de încercări nereușite și oameni din industria modei care mi-au spus „nu”, aceste lucruri nu m-au făcut decât să muncesc mult mai mult.(...) Sunt mândră să îmi anunț colecția, „Serena”, magazinul meu online. Niciodată să nu încetezi să crezi în tine!”, a fost emoționantul mesaj publicat de tenismenă pe Instagram. 


    Serena Williams și-a anunțat colecția de haine pe Instagram Foto: Instagram
Serena Williams și-a anunțat colecția de haine pe Instagram Foto: Instagram

Serena se mândrește, de asemenea, și cu faptul că prețul hainelor sale este unul accesibil, articolele vestimentare fiind și de calitate, în același timp. Aceste demersuri au fost făcute, susține ea, pentru femeile practice și inteligente, din întreaga lume, care nu ar da o avere pe niște simple bucăți de material. „Prețurile sunt accesibile, țesăturile sunt practice și de înaltă calitate, iar clienta este, de asemenea, o fată isteață, ca mine. Colecția „Serena” este pentru femeia care crede în ea însăși, care vrea să fie minunată, care arată deja bine și se iubește pe interior și acum arată acest lucru la exterior”, a declarat Williams, pentru WWD. Tenismena a colaborat, de-a lungul timpului, și cu unul dintre cele mai cunoscute brand-uri sportive, Nike, dar și cu retailerul american NHS, fapt care i-a asigurat, treptat, multă pregătire practică în domeniul modei. De asemenea, aceasta a urmat și cursurile unei școli de fashion: Art Institute of Fort Lauderdale, timp de doi ani. 


    O parte din creațiile Serenei Foto: serenawilliams.com
O parte din creațiile Serenei Foto: serenawilliams.com

Colecția Serenei conține momentan doar 12 articole, la care tenismena, împreună cu echipa sa, au lucrat timp de doi ani. Ideea de încurajare a femeilor de pretutindeni, cu care Serena ne-a obișnuit, nu lipsește nici din conceptul creațiilor sale de modă, aceasta declarând că a fost inspirată de mișcarea #MeToo în linia sa vestimentară. Proiectul sportivei a fost o surprinză neașteptată, dar plăcută, pentru admiratorii acesteia, și coincide cu revenirea pe teren a Serenei, după ce a dat naștere fetiței sale. 

image
image
image
image
image
image
Andrei Borza (Sportpictures) jpg
Romeo Lavia (EPA) jpg
Edi Iordanescu, Carlo Ancelotti, Anghel Iordanescu (Facebook) jpg
Novak Djokovici în semifinala masculină de la Australian Open. FOTO EPA-EFE
Nationala Ucrainei s a calificat la EURO2024 (EPA) jpg
Amical Columbia Romania 2 (EPA) jpg
Amical Columbia Romania (EPA) jpg
Kylian Mbappe (EPA) jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net