Văduva lui Kobe Bryant cere despăgubiri de milioane de dolari! Compania aeriană, principala vinovată

Ultima actualizare:
Locul în care s-a prăbuşit elicopterul lui Kobe Bryant
Locul în care s-a prăbuşit elicopterul lui Kobe Bryant

Soţia fostului baschetbalist Kobe Bryant nu se poate împăca cu pierderea acestuia şi a fiicei sale în urma tragicului accident din 26 ianuarie şi este determinată să facă tot ce îi stă în putere pentru a-şi găsi liniştea şi a face dreptatea pentru familiile celor decedaţi în urma impactului devastator.

Vanessa Bryant, soţia lui Kobe Bryant, a dat în judecată compania care deţinea elicopterul care s-a prăbuşit pe 26 ianuarie avându-i la bord pe fostul mare baschetbalist, fata lui şi alte 7 persoane, anunţă presa americană. 

Avocaţii familiei Bryant aduc mai multe acuzaţii companiei Island Express, cea care era proprietara elicopterului: una se referă la faptul că firma a permis ca elicopterul să zboare deşi nu erau condiţii propice din cauza ceţii. De asemenea, pentru neglijenţă şi faptul că pilotul, decedat şi el în urma impactului, a riscat inutil viaţa pasagerilor, informează theguardian.com.


    Locul în care s-a prăbuşit elicopterul lui Kobe Bryant Foto: Profimedia
Locul în care s-a prăbuşit elicopterul lui Kobe Bryant Foto: Profimedia

Totodată, soţia lui Kobe a invocat şi pentru trauma suferită de pasageri înainte de impact, dar şi de rude pentru pierderea celor dragi. Femeia susţine că pilotul se face vinocat pentru viteza nepotrivită a aparatului de zbor, dar şi pentru faptul că nu a evaluat corect starea vremii şi a insistat să piloteze deşi condiţiile meteo nu erau dintre cele mai bune. În plus, se pare că acesta mai fusese sancţionat şi în anul 2015 pentru că insistase să zboare în condiţii de vizibilitate redusă. 

Accidentul fatal, provocat de o eroare de pilotaj

Elicopterul a plecat în condiţii dificile de vizibilitate, sub opt kilometri, cu un plafon de nori la 400 de metri deasupra solului. În aceleaşi condiţii, poliţia din Los Angeles a decis să-şi ţină aparatele de zbor la sol. Ara Zobayan a plecat în condiţii de zbor la vedere (VFR) şi a cerut schimbarea în SVFR, când situaţia s-a înrăutăţit.

Piloţii preferă să zboare la vedere într-o zonă cu trafic aerian aglomerat, aşa cum este Los Angeles, din motive de economie de timp. Pe baza instrumentelor, zborul este mai lung şi întârzierea poate ajunge la o oră. ”Eşti doar unul dintre cei mulţi care stau la coadă, fără să conteze că eşti Kobe Bryant”, a declarat Paul Cline, profesor-asistent de aviaţie la City University of New York.

Se pare că pilotul Ara Zobayan s-a răzgândit în ultimul moment şi a decis să treacă pe baza instrumentelor, pentru a zbura prin nori, însă din controlul traficului aerian i s-a transmis că zboară prea jos că să fie înregistrat de radar. Aparatul s-a zdrobit de un deal din Calabasas, la 50 de kilometri nord-vest de Los Angeles şi la 28 de kilometri de Mamba Sports Academy, destinaţia celor din elicopter. 

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
image
image
image
image
image
image
Cristiano Ronaldo la Juventus Torino (EPA) jpg
Manchester City Real Madrid jpg
Corvinul Voluntari (Sportpictures) jpg
Cristina Neagu (Sportpictures) jpg
Istvan Kovacs (EPA) jpg
Cristiano Bergodi (Sportpictures) jpg
Luca Mihai (Sportpictures) jpg
Cristiano Bergodi (Sportpictures) jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net