Un sport publicitar difuzat în timpul Super Bowl va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari

Cea de-a 45-a ediţie a Super Bowl, finala Ligii profesioniste de fotbal american (NFL), programată duminică, la Dallas, va atrage o audienţă TV record, sumele plătite pentru spoturile publicitare difuzate pe perioada meciului mergând până la 3 milioane de dolari

Un spot publicitar de 30 de secunde difuzat în timpul
meciului care se va disputa între echipele Pittsburgh Steelers şi Green
Bay Packers va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari.

Anul trecut, Super Bowl a fost urmărit de 106,5 milioane de
telespectatori, ceea ce l-a transformat în programul cel mai urmărit
din istoria TV a Statelor Unite, organizatorii anunţând că speră să
egaleze acest record în 2011.

Cântăreaţa Christina Aguilera va cânta imnul naţional american
înaintea Super Bowl, iar grupul The Black Eyed Peas a fost invitat de
organizatori să susţină un mini-concert în pauza finalei campionatului
de fotbal american.

loading...
Loading...