Serena Williams va încerca să convingă femeile de calităţile tampoanelor "Mama Natură"

Ultima actualizare:

    Serena Williams va rămâne în istorie prin criza din finala US Open 2009
Serena Williams va rămâne în istorie prin criza din finala US Open 2009

Criza de isterie din finala feminină de la US Open nu i-a afectat Serenei Williams contractele publicitare. Din contră.

Luni, compania Procter & Gamble a convins-o pe americanca situată locul doi în clasamentul mondial să fie noua imagine a tampoanelor Tampax „Mama Natură". Chiar dacă nu are chiar dimensiuni de fotomodel, Serena a fost aleasă pentru campania de print derulată în luna octombrie pentru că ea reprezintă modelul ideal pentru femeile energice, independente şi puternice, adică exact eşantionul ţintit de poducători. Lucrul la noua campanie a început încă dinaintea turneului american de Grand Slam, la capătul căruia Serena a fost amendată cu 10.000 de dolari pentru agresarea verbală a unui arbitre de linie.Serena Williams este una dintre cele mai curtate sportive din lume de marii producători, simpla ei prezenţă într-o reclamă sporind vânzările cu câteva procente. Cele mai recente reclame în care ea a fost protagonistă au fost cele de la Nike şi Gatorade.

image
image
image
image
image
image
Novak Djokovic (EPA) jpg
Real Madrid FC Barcelona (EPA) jpg
Inter Milano (EPA) jpg
image
Real Madrid Barcelona (EPA) jpg
Simona Halep (EPA) jpg
Bianca Ghelber (Facebook) jpg
Simona Halep (EPA) jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net