Oprescu a cerut intensificarea acţiunilor de combatere a poleiului

Citeste tot despre: 

Primarul general al capitalei, Sorin Oprescu, s-a întâlnit vineri seara, în cadrul unui comandament de iarnă, cu reprezentanţii operatorilor de salubrizare, cărora le-a cerut să intensifice acţiunile de combatere a poleiului prin împrăştierea materialului antiderapant şi să acorde o atenţie sporită gurilor de metrou şi staţiilor de tramvai.

De asemenea, edilul şef le-a cerut reprezentanţilor Luxten să acţioneze în continuare pentru îndepărtarea ţurţurilor de pe acoperişuri astfel încât să fie evitate eventualele accidente.

Primarul general a făcut apel către cetăţenii Bucureştiului să semnaleze cazurile de persoane fără adăpost aflate în pericol de îngheţ. Sorin Oprescu a făcut precizarea că pe tot parcursul nopţii reprezentanţii DGASMB se vor afla în teren pentru preluarea acestora şi transportarea lor către unităţile de asistenţă socială.

Citeşte şi:

Vanghelie atacă amenda primită de la Oprescu
Am luptat 6 ore cu nămeţii


Primarul general Sorin Oprescu a anunţat că verificările au continuat atât noaptea trecută, cât şi în cursul zilei de vineri, inspectorii Primăriei Generale aplicând noi amenzi agenţilor economici care nu au îndepărtat zăpada. Astfel, doar vineri reprezentanţii Direcţiei Inspecţie şi Control General au sancţionat contravenţional 17 agenţi economici, amenzile cumulând 7.600 de lei, fiind emise şi alte 15 avertismente.

Edilul capitalei a atras atenţia că în zonele mai multor pante, pasaje sau poduri, cum ar fi Podul Băneasa, Pasaj Mărăşeşti, Pod Constanţa, nu staţionau sărăriţe care să împrăştie material antiderapant.

Potrivit Agerpres, reprezentanţii Direcţiei Inspecţie şi Control General din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti au verificat în perioada 19 - 22 ianuarie un număr de 152 de artere rutiere din toate sectoarele capitalei, fiind sancţionate 141 persoane juridice. Valoarea amenzilor aplicate s-a ridicat la 65.000 de lei, fiind aplicate şi 613 avertismente. Amenzile aplicate prestatorilor de servicii au totalizat 200.000 de lei.

Loading...