Şoferi, după un an de huzur, vine plata!

Ultima actualizare:

    Click! îţi spune ce gânduri au guvernanţii pentru 2018 în privinţa deţinătorilor de autoturisme
Click! îţi spune ce gânduri au guvernanţii pentru 2018 în privinţa deţinătorilor de autoturisme

2017 a fost an de huzur pentru şoferi. Au înmatriculat ce au vrut şi nu au plătit mai nimic. De anul viitor, însă, guvernanţii vor lua şi pielea de pe noi!

De la 1 februarie 2017, după eliminarea timbrului de mediu, înmatriculările de autovehicule second hand au explodat de-a dreptul. Peste 300.000 de maşini vechi au intrat în ţară şi au îmbâcsit atmosfera. Sub pretext că avem nevoie de maşini prietenoase cu mediul, aleşii vor să reintroducă taxa de poluare şi coc deja una mai usturătoare ca niciodată. Asta pentru că noul bir îi va afecta pe toţi şoferii, indiferent dacă au plătit sau nu o altă formă a taxei auto. Concret, noua formulă este gândită sub forma unui impozit pe care proprietarii de maşini îl vor plăti în funcţie de capacitatea cilindrică a vehiculelor şi de norma de poluare. Adică fiecare plăteşte în funcţie de cât poluează!

“Bugetul la Mediu va fi aprobat undeva în martie - aprilie, anul viitor. Sper ca, până atunci, să avem o înlocuire a timbrului de mediu, conform directivelor europene. Vrem ca poluarea să fie diminuată. Nu ştiu cum va ieşi forma finală a acestei penalităţi pentru maşinile care vor polua, dar principiul va fi acelaşi, adică «Poluatorul plăteşte!»”, a declarat Graţiela Gavrilescu, ministrul mediului.

Taxă de poluare, în centrul Bucureştiului


    Noua “taxă auto” va fi, de fapt, un impozit anual pe care şoferii îl vor plăti în funcţie de cât de mult poluează maşinile
Noua “taxă auto” va fi, de fapt, un impozit anual pe care şoferii îl vor plăti în funcţie de cât de mult poluează maşinile

Şi cum o veste proastă nu vine niciodată singură, iată că mai mulţi parlamentari au depus deja la Senat un proiect de lege care urmăreşte taxarea suplimentară a maşinilor cu motoare mici. Potrivit auto-bild.ro, proiectul de lege impune o taxă de 6 bani pe centimetru cub pentru motoarele mai mici de doi litri, în timp ce impozitul pentru maşinile cu motoare mari ar urma să scadă semnificativ. Specialiştii din piaţa auto vorbesc chiar de o taxă de 200 de euro pe an pentru maşinile Non Euro sau Euro 1 şi una de 50 de euro pentru maşinile Euro 5 sau Euro 6.Iar asta nu e tot, căci, tot din 2018, proprietarii de maşini mai vechi de 12 ani vor fi nevoiţi să obţină ITP-ul anual şi nu o dată la doi ani, cum este în prezent. Adică alţi bani, altă distracţie, şi nu este exclus ca în ritmul acesta taxele plătite la stat să depăşească valoarea autoturismului.Locuieşti în Bucureşti? Atunci lucrurile pot sta încă mult mai rău. Asta pentru că şi primarul Capitalei, Gabriela Firea, le-a pus gând rău poluatorilor şi ar vrea chiar la o taxă specială pentru cei care vor să treacă prin centrul oraşului.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
tractorul brasov jpg
image
image
image
image
image
image
drapel steag romania revolutie fara stema foto sutterstock
Au furat 13 tone de masline in Spania jpg
trusa prim ajutor jpg
focveg jpg
al treilea razboi mondial profetii jpeg
Pestera Lacului Verde jpeg
ardei jpeg
magazin lidl jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net