S-a pozat cu mireasa, apoi s-a prăbuşit cu avionul

Ultima actualizare:

    După cununia religioasă,  mirii Irina şi Marian Cojocaru  s-au fotografiat alături  de prietenul lor  bun, Gelu Frunză
După cununia religioasă, mirii Irina şi Marian Cojocaru s-au fotografiat alături de prietenul lor bun, Gelu Frunză

Ceea ce trebuia să fie cea mai frumoasă zi din viaţa unor miri s-a transformat într-un coşmar greu de imaginat care le va marca toată viaţa.

Femeia la a cărei nuntă un pilot s-a prăbuşit cu un avion de mici dimensiuni spune că nenorocirea s-a întâmplat în momentele în care ei i se cânta „Ia-ţi mireasă ziua bună".

Nu i-ar fi trecut niciodată prin cap că o să trăiască asemenea clipe chiar în ziua nunţii, care a avut loc la aerodromul Comana din Giurgiu. Pentru Irina Cojocaru (32 de ani) petrecerea s-a terminat înainte de servirea fripturii, iar tortul l-a tăiat abia duminică.

„Nu-şi explică nimeni de ce prietenul nostru a vrut să zboare noaptea. Era un profesionist desăvârşit, avea o vastă experienţă pe avioane ultrauşoare, ştia că aerodromul era închis. Noi eram prinşi cu dezlegatul miresei, muzica suna foarte tare, nu am auzit şi nu am văzut nimic. Totuşi, doi prieteni care stăteau de vorbă afară au observat ceva şi ne-au alertat.

Aici s-a prăbuşit pilotul Gelu Frunză cu avionul de mici dimensiuni ATEC Zephir

Aici s-a prăbuşit pilotul  Gelu Frunză cu avionul de  mici dimensiuni ATEC Zephir
Aici s-a prăbuşit pilotul Gelu Frunză cu avionul de mici dimensiuni ATEC Zephir

Atunci a început coşmarul", ne-a spus mireasa. Nuntaşii l-au găsit pe pilotul Gelu Frunză (51 de ani) conştient, însă plin de sânge. Aparent, doar picioarele le avea zdrobite. „Am vorbit cu el, chiar mi-a spus să-i aduc telefonul din maşină, nu era grav. Doar că pe ambulanţa care a ajuns aici era doar o asistentă, care şi-a pus mâinile în cap şi a spus: «Nu ştiu ce să-i fac»", ne-a mai spus cu un ton acuzator Irina Cojocaru. Femeia insistă pe neglijenţa medicilor şi spune că nici măcar la Spitalul Bagdasar Arseni din Capitală, unde a fost dus, nu a fost tratat corespunzător.

Weekend-ul trecut, la Aerodromul din Comana, soţii Cojocaru şi-au sărbătorit cununia religioasă. Aproape de miezul nopţii, unul dintre invitaţi, pilotul Gelu Frunză, s-a prăbuşit cu un avion de tip ATEC Zephir, categorie care nu are voie să se ridice noaptea de la sol.

El a fost grav rănit şi a murit duminică, în jurul orelor 4.30, la spital. În mai 2010, instructorul de zbor Gelu Frunză a reuşit să treacă cu bine de o situaţie foarte dificilă. Experienţa l-a ajutat să aterizeze cu un avion rămas fără o roată deasupra aerodromului Clinceni. Şi mirele Marian Cojocaru, poliţist de profesie, este instructor de zbor, aerodromul de la Comana fiind proprietatea sa.

«A făcut stop cardiorespirator»

Dr. Florin Bica, Spitalul Bagdasar-Arseni

“Pacientul a fost adus la spital în stare foarte gravă. Suferise politraumatisme, se afla în şoc traumatic, şoc hemoragic şi avea fracturi la bazin, la picioare şi la gambe. La un moment dat, s-a dezechilibrat hemodinamic şi a făcut stop car­diorespirator. Institutul de Medicină Legală va stabili care a fost cauza morţii”.

image
image
image
image
image
image
jurnalist reportaj jpg
pensie jpeg
pupaza pexels jpg
schelet arhiva jpg
Valea Cernei și Cernișoarei, după inundatii  Foto Daniel Guță ADEVĂRUL (90) jpg
ungaria romania colaj pexels jpg
Gustav Klimt Immersive Experience Gold in Motion 2 jpg
cafea jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net