Povestea brandului care hraneste sanatos romanii, de aproape 37 de ani!

Citeste tot despre: 

Se spune ca, pentru a avea succes, un brand trebuie sa vanda produse si servicii competitive si sa spuna o poveste. Este si cazul companiei Vascar, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata carnii din Romania, iar istoria sa o veti afla parcurgand acest articol.

Ea incepe in anul 1984, cand la Vaslui se naste Industria Carnii, care detinea inclusiv o sectie de conserve. La doi ani dupa Revolutie, compania isi schimba denumirea in cea actuala si incepe cu adevarat transformarea catre business-ul de astazi, pastrand insa experienta acumulata in primii ani.
In 1994, se deschid primele magazine Vascar, iar, peste alti sase ani, compania este privatizata si au loc cateva investitii importante. In 2004, brand-ul vasluian capata intaia identitate vizuala, care se pastreaza timp de noua ani.
In 2013, in urma unui proces de rebranding corporate si de produs, apare si cel de-al doilea brand, "Moldova in Bucate", insotit de campanii mediatice importante. In urmatoarea perioada, sunt elaborate strategii de dezvoltare cu investitii masive, se lanseaza gama completa premium "Moldova in Bucate" si debuteaza campania "Moldova invita Romania la masa".
In 2018, compania Vascar bifeaza o noua borna importanta in istoria sa indelungata: lansarea gamei "Alege natural, fara E-uri", din ingrediente 100% naturale, fara E-uri, aditivi sau conservanti alimentari, care contine o mare varietate de produse. "Lansarea acestei game de produse a venit din dorinta de a oferi consumatorilor oportunitatea de a se bucura de produse din carne cu un gust cu adevarat special si ingrediente 100% naturale. Acestea nu contin E-uri, aditivi, conservanti sau coloranti, au un gust bogat, iar carnea atent selectionata este imbogatita doar cu condimente naturale", declara Directorul General al companiei, Vlad Ciuburciu.


De-a lungul ultimilor ani, investitiile Vascar in infrastructura, echipamente tehnologice si mijloace de transport s-au cifrat la 1,45 milioane de lei (2017), 2,68 milioane de lei (2018), 6,9 milioane de lei (2019), respectiv peste 1 milion de euro (2020). "Aceste investitii au fost posibile si datorita faptului ca actionarii societatii au reinvestit profitul realizat", explica Ciuburciu (Vascar).
Acesta precizeaza ca, in ciuda dificultatilor de natura medicala, sociala si logistica de anul trecut, compania si-a indeplinit "toti indicatorii pentru anul 2020", reusind nu numai sa nu inchida niciunul dintre magazinele proprii din regiunea Moldovei, ci propunandu-si sa deschida si alte cinci noi in 2021.
   
In prezent, Vascar este unul dintre principalii producatori din industria carnii din Romania, iar oferta sa include mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh, care sunt distribuite atat la nivel national, cat si international.
Compania detine o fabrica cu o capacitate extinsa de productie la Vaslui, 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei si are aproximativ 400 de angajati. Vascar a inregistrat o cifra de afaceri de 20,5 milioane de euro la finalul lui 2019, o crestere de 13% fata de anul anterior.
"Pasiunea este 'ingredientul' cel mai important pe care il folosim in fiecare zi, in preparatele noastre. Lucram cu cele mai moderne tehnologii si avem cele mai bune retete, insa secretul mancarii gustoase este sa o prepari cu suflet. La Vascar, clientii sunt intotdeauna pe primul plan si vrem sa ne ridicam in fiecare zi la nivelul asteptarilor lor, oferindu-le mese delicioase si experiente inedite. Preparatele noastre sunt pe cat de gustoase, pe atat de sanatoase, din carne atent selectionata, de cea mai buna calitate", mai spune Directorul General Vlad Ciuburciu.

 

Loading...
 
 
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1