La un pas de catastrofă pe calea ferată

Ultima actualizare:
Angajaţii CFR s-au  chinuit toată ziua  ca să înlocuiască  componentele furate
Angajaţii CFR s-au chinuit toată ziua ca să înlocuiască componentele furate

În România totul are un preţ, chiar şi vieţile oamenilor. Hoţii de cupru fură şi vând componente de pe calea ferată, punând în pericol soarta a sute de oameni. Peste 35 de trenuri s-au oprit, ieri, în câmp, evitând o catastrofă în ultima secundă.

Hoţii de cupru au devenit pericol public pentru circulaţia pe calea ferată.

Toate trenurile care ar fi trebuit să sosească, ieri dimineaţă, în Gara de Nord au fost oprite în câmp, între Buftea şi Periş.

Angajaţii CFR s-au chinuit toată ziua ca să înlocuiască componentele furate

35 de trenuri au  fost oprite în câmp  şi în Gara Periş
35 de trenuri au fost oprite în câmp şi în Gara Periş

Garniturile n-au mai putut înainta, din cauza faptului că mai multe componente de siguranţă au fost furate peste noapte.

„Este vorba despre 60 de relee, 20 de prize şi 4 redresoare, aflate în dulapul de la kilometrul 28, spart luni noapte cu barosul.

Paguba se ridică la câteva zeci de milioane de lei", spun oamenii de la intervenţii. Peste 35 de trenuri au ajuns în Gara de Nord cu o întârziere cuprinsă între 10 şi 70 de minute.

35 de trenuri au fost oprite în câmp şi în Gara Periş

Cristina şi Gabriel  spun că le e teamă să  mai circule cu trenul
Cristina şi Gabriel spun că le e teamă să mai circule cu trenul

Specialiştii spun că am scăpat ieftin. Se putea produce o catastrofă de proporţii, dacă dispecerii nu semnalau la timp avaria.

„Instalaţiile asigură circulaţia trenurilor în regim de fluenţă, dar şi siguranţa.

Fără ele garniturile puteau deraia sau se prindeau din urmă şi se ciocneau.

Imaginaţi-vă ce tragedie s-ar fi produs, când ele merg cu 140 km/h", ne-au explicat oamenii veniţi să remedieze problema.

Cei de la CFR nu ne pot garanta că un tren va ajunge la destinaţie, atâta timp cât, de la începutul anului, s-au înregistrat peste 1.500 de furturi, care au produs o pagubă de 11,7 milioane de lei.

«Am stat în câmp 30 de minute»

Au plecat de la Buzău spre Bucureşti, dar înainte cu doar 28 de kilometri de ajunge în Gara de Nord trenul în care se aflau s-a oprit în câmp.

Cristina şi Gabriel spun că le e teamă să mai circule cu trenul


    Cristina şi Gabriel  spun că le e teamă să  mai circule cu trenul
Cristina şi Gabriel spun că le e teamă să mai circule cu trenul

„Am stat acolo vreo 30 de minute. Am crezut că din cauza caniculei, dar apoi am aflat că hoţii furaseră de pe calea ferată. Ne e şi frică să mai circulăm cu trenul", ne-au spus doi călători.

Pentru a nu-i ţine pe oameni în câmp cu orele, reprezentanţii CFR au lăsat ca circulaţia, între staţiile Periş şi Buftea, să se desfăşoare la cale liberă, fără ca mecanicii să mai ţină cont de semafoare sau să mai oprească în gări.

Traficul feroviar s-a reluat în condiţii normale abia la ora 15. 30.

image
image
image
image
image
image
Alejandra Marisa Rodríguez jpg
lisa pisano transplant rinichi porc afp jpg
Infographic 02 png
fond postasi 2 1698256806 jpg
Manastirea Cernica FOTO Shutterstock
casa florilor jpg
dus jpg
iluzie optica jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net