Eşti nemulţumit de cum te-a tratat medicul? Sună la 0800.800.242!

Ultima actualizare:

„Telefonul Pacientului” este un proiect adresat pacienţilor din România care au nevoie de consultanţă în domeniul medical ori care au de reclamat un tratament nepotrivit din partea medicilor. În fiecare zi, vreme de opt ore, un reprezentant al organizaţiei va prelua apelurile venite la numărul de telefon pus la dispoziţie gratuit.

Reprezentanţii organizaţiei noastre pot oferi soluţii pe loc referitoare la paşii pe care trebuie să-i urmeze un pacient care ne-a solicitat sprijinul. În cazul solicitărilor la care nu putem răspunde pe loc vom supune aceste probleme autorităţilor, urmând ca noi să le oferim pacienţilor un răspuns cât mai complet ulterior”, ne-a spus Gheorghe Tache, preşedintele organizaţiei COPAC.

Pentru popularizarea acestui nou serviciu, reprezentnaţii organizaţiei vor organiza în perioada 11-17 martie o campanie de informare la nivel naţional, dezbateri cu medicii şi studenţii de la universităţile de medicină din ţară.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
image
image
image
image
image
image
zatun lac jpg
inaugurare jpeg 5 jpeg
furtuni ploi jpeg
casse tete jpg
man at supermarket jpg
Imparateasa Messalina jpg
Infarct - inima - boli cardiace FOTO Shutterstock
tocător de legume jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net