Cu ce vine în plus Duster II față de vechea versiune

Citeste tot despre: 

Duster II a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, de anul trecut, însă nici la ora actuală nu știm prea multe despre el. Cei de la Dacia sunt cât se poate de secretoși când vine vorba de detalii, însă primele imaginii cu noul model dezvăluie câte ceva din atuurile cu care se va impune pe piață.

Noul SUV Dacia se prezintă cu un nou design, atât exterior, cât şi interior, şi cu o gamă extinsă de echipamente. Toate acestea, fără a face rabat de la calitățile care au consacrat prima generație: spaţiu interior generos, capacităţi remarcabile în off-road şi, cel mai important, un preţ imbatabil. La exterior, stilul abordat de cei de la Dacia îi conferă lui Duster II un aspect mai viguros, chiar dacă dimensiunile exterioare sunt aproape neschimbate. În interior, planşa de bord şi scaunele au fost complet redesenate, iar capacitatea de depozitare a fost sporită prin introducerea unor noi spaţii, ingenioase.

Noul Duster aduce totodată o serie de echipamente inedite în gama Dacia, precum sistem «multiview camera», senzor de monitorizare a unghiul mort, airbag-uri cortină, sistem de climatizare automată, card de acces mâini libere şi sistem de activare automată a farurilor. Pe internet au ajuns câteva imagini cu Duster văzut din mai multe unghiuri, iar cei de la autolatest.ro au făcut o primă radiografie a noului ”jeep” românesc.

Astfel, Duster II este prima mașină românească dotată cu airbag cortină pe lateral și instalație de aer condiționat automat. Antifonarea caroseriei este mai bună decât în cazul versiunii precedente, așa cum reiese din fotografiile realizate pe rampă, iar calitatea de fabricație este mult ameliorată, în ciuda unor materiale din plastic dur, tipice modelelor Dacia. Planșa de bord este prevăzută cu spații noi de despozitare, atat în partea superioară, cât și în partea de jos, lângă schimbătorul de viteze. Aici se găsesc trei stative pentru pahare, dar și un spațiu pentru un smartphone de mari dimensiuni.

În plus, capota motorului are de acum două amortizoare, în timp ce comenzile geamurilor electrice sunt integrate în fețele portierelor. Totodată, Duster II este echipat, tot în premieră, cu BLIS (avertizare mașină în unghi mort în mers), iar cutia de viteze EDC cu 6 trepte este semnată de nemții de Getrag și are soft schimbat față de cel al lui Duster 1 EDC.

 

loading...
Loading...