Când vom scăpa de cozi pe Valea Prahovei? S-a aprobat finanțarea pentru centura ocolitoare Comarnic prin Anghel Saligny

Ultima actualizare:

    Traficul spre munte se blochează  în Comarnic
Traficul spre munte se blochează în Comarnic

Ca să ajungi în stațiunile montane de pe Valea Pahovei e musai să treci testul nervilor. Șoferii care vin dinspre Capitală, pe DN1, stau în fiecare weekend blocați în cozile de maşini încă de la Comarnic. De Sărbători e iadul pe pământ! Dar se întrevede, totuși, o speranță că lucrurile se vor schimba și că vom scăpa de traficul infernal.

Deputatul PNL Mircea Roșca a anunțat că  ”calvarul traficului este pe sfârșite”.

”Cozile de pe Valea Prahovei urmează să devină istorie, odată cu aprobarea spre finanțare a noii centuri ocolitoare a Comarnicului. Fluidizarea aceasta ne-o dorim de ani de zile, însă acum suntem cel mai aproape de realizare. Este un proiect care va fi finanțat prin Programul Anghel Saligny, iar sprijinul Consiliului Județean Prahova va fi decisiv pentru realizarea acestui proiect”, a anunțat Mircea Roșcca, pe pagina sa de Facebook.

Consiliul Judeţean Prahova a scos, în iunie, la licitație studiul de fezabilitate pentru Centura Comarnic

Consiliul Judeţean (CJ) Prahova a lansat încă din vară o licitaţie pentru documentaţia tehnică necesară realizării unei centuri de 6 kilometri la Comarnic. Studiul de Fezabilitate a fost evaluat la 910.350 de lei, echivalentul a 185.000 de euro, bani plătiți de CJ. 

Drumul se desprinde din DN 1 la Breaza, are traseu paralel cu Râul Prahova şi revine pe DN 1, la Posada.


    Președintele CJ Prahova, Iulian Dumitrescu, și deputatul de Prahova Mircea Roșca spun că au un parteneriat solid pentru a dezvolta județul Foto: Facebook/Mircea Roșca
Președintele CJ Prahova, Iulian Dumitrescu, și deputatul de Prahova Mircea Roșca spun că au un parteneriat solid pentru a dezvolta județul Foto: Facebook/Mircea Roșca

Este a treia încercare pentru construirea ei. Prima a fost în 2018, când Compania Națională pentru Infrastructură de Rutieră a reziliat un contract pentru o centură de doar 3 kilometri, iar a doua, tot a CNAIR, în 2020.

Atunci, a fost scos la licitaţie contractul pentru o Centură de 7 kilometri, dar cu profil de autostradă, care urma să facă parte din proiectul Autostrăzii A3 Ploieşti- Braşov. Doar că ofertanții au constatat că existau multe neclarități legate de documentele tehnice, inclusiv de studiul de fezabilitate care nu mai corespundea cu realitatea din teren.

Iulian Dumitrescu, președinte CJ Prahova: ”Centura va fluidiza circulația și va prelua traficul din Comarnic”

„Necesitatea şi oportunitatea centurii este justificată prin avantajele imediate şi majore pe care le va avea: fluidizarea circulaţiei cât şi preluarea traficului din oraşul Comarnic şi creşterea vitezei de transport prin devierea traficului de tranzit, reducerea consumului de carburant, reducerea aglomeraţiei rurale şi urbane”, se arată în Caietul de Sarcini întocmit de CJ Prahova şi semnat de preşedintele instituţiei, Iulian Dumitrescu.

Potrivit deputatului  Mircea Roșca, prin Programul Anghel Saligny vor veni bani și pentru construcția centurilor ocolitoare din Bușteni, Azuga, Vălenii de Munte și Mizil.

Citește și: 

Autostrada Comarnic-Brașov. În această seară se deschide Lotul 1 Râșnov- Cristian, în lungime de 6,3 km

Aşa am putea ajunge la munte fără cozi infernale!

image
image
image
image
image
image
chirie apartament jpeg
Al Di Meola  jpg
febra tifoida romani jpg
Dr Cristina Iftode Sanador jpg
Hidra, Piaţa a Presei Libere Bucuresti, foto Artmark
cutremur grecia jpg
marcel ciolacu conferinta de presa foto captura video jpg
jean paul getty captura video jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net