Sfaturi utile să rămâi sănătos cât timp stai în casă

22_studiu-baza-dreapb49f3d.jpg

Hidratarea este esențială atunci când stați mult timp acasă
Citeste tot despre: 

Până recent, specialiștii recomandau să ieșim cât mai des din casă și să facem sport în aer liber!

Iată că după izbucnirea pandemiei de coronavirus, specialiștii britanici și-au revizuit lista de sfaturi, adecvându-le persoanelor care sunt nevoite să lucreze de acasă.

Iată ce trebuie să facem pentru a rămâne sănătoși pe perioada de izolare la domiciliu. Nutriționista Alison Smith crede că spațiile închise ne scad pofta de mâncare, de aceea ar trebui să consumăm proteine atât la micul dejun, cât și la prânz și cină, iar între mese putem degusta niște preparate din ou, atâta timp cât facem și puțină mișcare (n.r. cel puțin 30 de minute de mers sau de flotări, genuflexiuni și abdomene). Este esențial ca în meniu să existe doza ideală de vitamina D și C (n.r. persoanele peste 65 de ani trebuie să ia 10 micrograme de vitamina D zilnic).

Laptele integral e o sursă nesecată de calciu ușor de asimilat și este ideal dacă îl consumăm combinat cu fructe de pădure și cereale pentru a ne întări sistemul imunitar. Alison Smith susține că trebuie să bem 1,5-2 litri de apă pe zi pentru a evita problemele tractului urinar și să nu renunțăm la tabieturile care presupun cafea și ceai. Nu uitați să mâncați spanac sau broccoli pentru vitamina B12 care combate riscul producerii unui atac vascular. Chiar dacă sunteți blocați în casă trebuie să faceți minimum 5.000 de pași pe zi, să vă stimulați musculatura cel puțin 15 minute pentru a vă menține sănătoși.

 

Loading...
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1