Ryanair a interzis vânzarea de bilete către clienții care și-au primit banii înapoi în lockdown

avion-ryanair.jpg

pasageri urca intr-un avion ryanair
Clienții Ryanair care au obținut rambursarea biletelor anulate din cauza pandemiei nu mai pot zbura cu această companie
foto: Shutterstock

Click desktop articole 300x250 p1

Citeste tot despre: 

Click desktop articole 300x250 p2

Decizie ”scandaloasă” a companiei low cost Ryanar. Reprezentanții companiei au anunțat marți că a fost interzisă vânzarea de bilete de avion către pasagerii care au cerut returnarea banilor pentru zborurile pierdute din cauza măsurilor de carantină impuse pentru combaterea pandemiei de COVID-19, relatează Insider, citat de Hotnews.

Reprezentanții companiei Ryanair își justifică decizia prin faptul că aceste bilete erau nerambursabile. Un purtător de cuvânt al Ryanar citat de The Guardian spune că acesat lucru este „clar subliniat” în termenii și condițiile acceptate în momentul efectuării rezervării.

Potrivit CNN, preluat de Hotnews.ro, Ryanar afirmă că aceste persoane au reușit să obțină „procesarea ilegală de stornări din partea” companiilor care au procesat tranzacțiile financiare online. Compania aeriană spune de asemenea că mai puțin de 1.000 de persoane vor fi afectate de această decizie.

Clienții vor putea să cumpere din nou bilete dacă își achită ”datoria”

Totuși, compania le va permite clienților interziși să își plătească „datoria restantă” pentru a fi scoși de pe lista neagră.

Decizia luată de Ryanair a fost dezvăluită inițial de site-ul financiar MoneySavingsExpert care a scris că unii pasageri au fost informați de Ryanair că nu mai pot zbura cu compania dacă nu returnează sumele de bani primite înapoi, acestea învârtindu-se între 545 și 857 de dolari.

Pasagerii au relatat pentru acest site că și-au cumpărat recent bilete pentru curse Ryanair fără a întâmpina probleme dar că au fost împiedicați să facă check-in-ul sau să își modifice data cursei.

„Este o decizie scandaloasă din partea Ryanair. Unii oameni ar putea simpatiza cu compania aeriană, dat fiind faptul că a suportat costurile originale ale zborurilor pe care pasagerii au ales să nu le ia. Însă și-a epuizat simpatia prin modul în care a tratat clienții ulterior”, afirmă Guy Enkor, redactor șef adjunct la MoneySavingsExpert.

Citește și:

Şeful Ryanair, furios din cauza izolării de 14 zile: ”Britanicii ignoră carantina, ştiu că este o mizerie”

Ryanair ţi-a anulat zborul? Uite ce drepturi ai!

Click desktop articole 580x400 p1

Loading...

Click desktop articole 300x250 p3

 
 

Click desktop articole 580x400 p2

Adevarul

Click desktop articole 300x250 p4

Click desktop articole 300x250 p5