Prințesa Diana, victima nesăbuinței iubitului și a gărzilor de corp

Ultima actualizare:

    Prinţesa Diana, aici la o recepţie în 1987, a fost cunoscută drept o femeie rafinată, care a impresionat cu stilul eiFoto: Getty
Prinţesa Diana, aici la o recepţie în 1987, a fost cunoscută drept o femeie rafinată, care a impresionat cu stilul eiFoto: Getty

În noaptea de 31 august 1997, lumea era cutremurată se vestea morții Prințesei Diana, cea supranumită "Prințesa inimilor". Apropiată de popor și mereu cu o vorbă bună pregătită pentru cei în nevoie, fosta soție a Prințului Charles și-a pus amprenta într-un mod definitoriu asupra istoriei.

Moartea sa a surescitat numeroase teorii ale conspirații, persoane care mai de care mai mult sau mai puțin avizate și-au exprimat părerile cu privire la tragicul eveniment și la cauzele care ar fi dus la producerea accidentului de mașină din tunelul parizian. Nu numai femeia de 38 de ani și-a pierdut viața, ci și iubitul ei, Dodi Al-Fayed, și Henri Paul, șoferul automobilului. Singurul supraviețuitor a fost garda de corp a prințesei, Trevor Rees-Jones.

În timp ce se afla în casa de vacanță dintr-o localitate de la țară, cel care i-a fost gardă de corp persoanală a Prințesei timp de șase ani, a fost dat peste cap de vestea care a șocat întreaga lume: Diana murise într-un accident de mașină petrecut la Paris. Întrebările au început să încolțească în mintea lui Ken Wharfe, cel care o protejase pe “Prințesa inimilor" vreme îndelungată, așa că le-a pus cap la cap și a scris o carte pe această temă, notează Daily Mail.

Prințesa Diana a murit în 1997
Prințesa Diana a murit în 1997

Trevor Rees-Jones, bodyguardul care se afla cu Diana în Paris, era în slujba ei de doar câteva săptămâni și nu fusese pregătit în scopul de a proteja un membru al Familiei Regale. Mai mult, fostul soldat nu a cerut niciun fel de lămuriri și indicații din partea Scotland Yard atunci când a aflat că trebuie să se ocupe de siguranța Dianei, pe timpul șederii ei în Franța.

Wharfe dă vina pe lipsa de experiență și de reacție a lui Rees-Jones, dar și pe faptul că nu știa cum să se comporte în cazul confruntărilor cu fotografii iscoditori care se aflau mereu pe urmele Alteței Sale. Mai mult, fostul membru al securității Dianei a mai afirmat și că bodyguard-ul de pe teritoriul Franței era prea atras de Prințesă pentru a se concentra pe ceea ce avea de făcut. Greșeala fatală a lui Rees-Jones, din punctul de vedere al lui Wharfe, a fost să-i permit lui Dodi să intre într-o “luptă” cu fotoreporterii, ceea ce s-a transformat într-o cursă a vitezei, motiv al accidentului fatal.

Șoferul, garda de corp și Prințesa Diana
Șoferul, garda de corp și Prințesa Diana

Diana a refuzat oferta Reginei Elisabeta a II-a, de a primi protecția cuiva de la Scotland Yard. O astfel de persoană nu i-ar fi permis niciodată să se urce în mașina condusă de un șofer aflat sub influența alcoolului.

Fosta gardă de corp a Prințesei a studiat de-a lungul anilor rapoartele poliției și multe alte documente, pentru a ajunge la concluzia că totul a fost doar un accident, nicidecum o crimă, așa cum s-a vehiculat, un accident care putea fi evitat. Potrivit memoriilor lui Ken Wharfe, Diana a fost victima nesăbuinței combinate a iubitului ei și a celor însărcinați cu protejarea ei.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
euro valuta bani pixabay jpg
image
image
image
image
image
image
pansies 7210851 1280 jpg
Imperiul Roman, hunii şi goana după aur jpeg
image png
turista vulcan jpg
image png
Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă FOTO Mediafax jpg
Marcel Ciolacu fb jpg
elicoptere prabusite jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net