Cluj: Ofertă specială: plăteşti şi stai acasă!

Ultima actualizare:

Trei clujeni s-au trezit, peste noapte, cu planurile de vacanţă date peste cap. Ariana Gîlgău, Corina Pripon şi Sorin Pop au cumpărat un pachet turistic cu destinaţia Palma de Mallorca în iulie. „Data de plecare a fost fixată pe 7 august. Am plătit integral, peste 2.000 de euro pentru trei persoane", explică Corina Pripon, unul dintre păgubiţi.

Au fost amăgiţi până în ultima clipă

„Nici măcar în ziua în care ar fi trebuit să plecăm nu ni s-a spus clar că totul se contramandează. Ni s-a spus că sunt ceva probleme între agenţie şi Wizz Air, cu voucherele. Ba, mai mult, patronul agenţiei ne-a întrebat sec dacă nu vrem mai bine să mergem în Grecia sau în Turcia", spune şi Ariana Gîlgău. „Sâmbătă ar fi trebuit să plecăm. Ne-au ţinut la agenţie până târziu, ca să închidă băncile. Efectiv, ne-au luat de proşti", spune, revoltată, Corina Pripon. Iniţial, patronul Alina Tours, Viorel Dreve, s-a angajat să returneze banii în maximum 10 zile. „Au trecut de atunci aproape două luni. Ne-am luat avocat. Acum, cerem dublul sumei, deoarece vrem să fim despăgubiţi pentru un concediu ratat. Nu ne-ar deranja nici dacă patronului i s-ar retrage licenţa de operare", menţionează Corina Pripon.

Ţepe-n lanţ, marca Alina Tours

Într-o situaţie similară se află şi soţii Aurelia şi Tiberiu Cristea din Cluj-Napoca. „Am plătit peste 900 de euro ca să stăm acasă. Avansul pentru excursia în Croaţia - Slovenia - Bosnia - Muntenegru l-am achitat primăvara aceasta. Restul banilor i-am dat după o primă amânare a datei de pornire", arată cei doi pensionari. „Pe 3 septembrie trebuia să pornim. La agenţie am sunat degeaba, nu a răspuns nimeni. L-am sunat acasă pe patron, care s-a scuzat pentru că excursia nu a mai avut loc. A spus că agenţia a dat faliment şi că el a fost internat în spital", completează femeia. „Nu cerem nimic în plus, doar banii noştri, că i-am strâns cu greu", încheie soţii Cristea.

La agenţia de turism din Piaţa Avram Iancu nu a fost nimeni de găsit. Contactat telefonic, patronul agenţiei, Viorel Dreve, a explicat că nu este responsabil pentru problemele reclamate de clujenii păgubiţi. „Am avut o înţelegere cu Wizz Air, trebuia să ne compensăm prin nişte vouchere, ceea ce nu s-a mai întâmplat. Oamenii o să-şi vadă banii înapoi, dar cel mai probabil eşalonat pe trei luni", este de părere Dreve.

„Facem cercetări ca urmare a acestor reclamaţii şi vom sesiza Finanţele, Registrul Comerţului şi, dacă este cazul, poliţia. Firma cu pricina riscă să-i fie suspendată activitatea", spune Mircea Radu, comisar şef din cadrul CJPC Cluj.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
image
image
image
image
image
image
dieta peste somon cu legume   shutterstock 2255828609 jpg
 Dietă- post intermitent FOTO Shutterstock
banner pensii png
cutie cu legume din sera Foto Shutterstock
Teren agricol tractor FOTO Shutterstock
sofer pexels jpg
napoleon foto profimedia
cafea boabe premium edream jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net