Veste bună pentru șoferi! S-a deschis parțial Șoseaua Fabrica de Glucoză, la 4 benzi

Ultima actualizare:

    Pe Șoseaua Fabrica de Glucoză se va circula pe patru benzi, pe primul tronson, între Şoseaua Petricani şi Şoseaua Barbu Văcărescu
Pe Șoseaua Fabrica de Glucoză se va circula pe patru benzi, pe primul tronson, între Şoseaua Petricani şi Şoseaua Barbu Văcărescu

Primăria Capitalei a deschis astăzi, 25 iunie, Șoseaua Fabrica de Glucoză. Lucrarea a fost inaugurată parțial, pe tronsonul cuprins între Şoseaua Petricani şi Şoseaua Barbu Văcărescu.

Tronsonul cuprins între Şoseaua Petricani şi Şoseaua Barbu Văcărescu a fost dat astăzi, la ora 11.00, în circulație și se merge pe patru benzi până la IPJ Ilfov.

Cel de-al doilea tronson, între Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca, încă se află în lucru. Primarul Capitalei Gabriela Firea a promis că în iunie va fi gata întreaga șosea.

Lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză a fost primul proiect integrat de infrastructură din Bucureşti, pe lângă lărgirea carosabilului, fiind modernizate şi reconfigurate toate reţelele de utilităţi din zonă.

De asemenea, proiectul a fost modificat în timpul execuţiei, în funcţie de cerinţele locuitorilor din zonă. Proiectul a fost început pe timpul mandatului lui Sorin Oprescu și continuat de Firea.

Iată că a fost gata parțial la un an și jumătate de la deschiderea Autostrăzii București-Ploiești, care se varsă pe Șos. Petricani. Lucrarea a presupus lărgirea la patru benzi, două pentru fiecare sens de circulaţie, a arterei de 1,8 kilometri lungime "între Şoseaua Petricani - Nod A 3 şi Calea Floreasca".

Fiecare bandă are 3,5 metri lăţime, iar trotuarele vor include şi o pistă pentru biciclişti cu o lăţime de 1,5 metri pentru fiecare sens.

Lucrările la Șoseaua Fabrica de Glucoză au început pe 29 octombrie 2018

Predarea amplasamentului către constructor a avut loc pe 3 august 2018, însă execuţia propriu-zisă a început în 29 octombrie 2018. 

"Cele 15 luni prevăzute iniţial s-au încheiat în 29 ianuarie 2020. Întârzierile au fost cauzate de imposibilitatea închiderii totale a traficului, dar şi de lucrările neprevăzute apărute, cum ar fi reproiectarea zonei Intrarea Chefalului", a mai explicat Gabriela Firea.

Potrivit proiectului tehnic, pistele pentru biciclişti au 1,5 metri lăţime, iar trotuarele 2 metri lăţime. Există zone unde lăţimea trotuarului este mai mică.

"În ce priveşte pistele pentru biciclişti şi trotuarele, ele au fost proiectate şi executate conform normativului în vigoare, fiind avizate în prealabil de Brigada Rutieră. Sunt mai mici în unele zone din cauza lucrărilor apărute în timpul execuţiei sau a prezenţei alveolelor pentru copaci. De asemenea, se vor monta stâlpişori pentru a împiedica parcarea maşinilor pe pista de biciclete şi trotuare", a menținat Firea, pe 6 iunie.  

image
image
image
image
image
image
gradina Keukenhof olanda profimedia jpg
Crestere salariu FOTO Shutterstock
image png
Demonstrație efectuată de reprezentanții MAI în pregătirea aderării României cu frontierele aeriene și maritime la spațiul Schengen, în aeroportul Otopeni, Ilfov. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
laleaua pestrita jpg
uber si bolt webp
image png
gesturi italieni jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net