Scandal între Ciprian Ciucu și polițiști. ”30 de agenți sunt în intersecții pentru demnitarii cărora nu le place să stea în trafic”

Ultima actualizare:

    Peste jumătate din efectivul de polițiști din Capitală stă în intersecții ca să le deschidă calea politicienilor
Peste jumătate din efectivul de polițiști din Capitală stă în intersecții ca să le deschidă calea politicienilor

Scandal între Sindicatul Europol, care-i apără pe polițiști, și primarul sectorului 6, Ciprian Ciucu. Politicianul a acuzat faptul că pe 2 mai a sunat la dispeceratul de la Rutieră și a anunțat că se fac curse de mașini lângă Guvern, dar că i s-a închis telefonul în nas. Imediat, sindicaliștii au răbufnit și au acuzat că polițiștii din București sunt ”plantați în intersecții pe rutele demnitarilor cărora nu le place să stea în trafic la fel ca muritorii de rând”.

”În această seară am decis să ies la plimbare în Centrul orașului cu familia, apoi am luat-o pe jos, pe lângă Guvern și am ajuns pe Bd. Aviatorilor unde tocmai se desfășura o cursă de mașini (categoria Lamborghini) în toată regula. Motoare turate la maximum, viteze foarte mari de peste 150 km. Moment în care, na, zic să sun la Brigada Rutieră București să le spun oamenilor să știe, am zis ca ajut. Rezultatul a fost că ofițerului de serviciu, pe care l-am deranjat de Paște, a fost să mă ia la mișto. Că de unde știu eu că mergea cu viteză, că ce, am radar...? Și mi-a închis telefonul în nas. Absolut rușinos serviciul Brigăzii Rutiere din București”, a scris primarul sectorului 6, Ciprian Ciucu, pe pagina sa de Facebook, pe 2 mai.


    Primarul sectorului 6, Ciprian Ciucu, s-a plâns că a fost luat la mișto de polițistul de la dispeceratul Brigăzii Rutiere
Primarul sectorului 6, Ciprian Ciucu, s-a plâns că a fost luat la mișto de polițistul de la dispeceratul Brigăzii Rutiere

După două zile, reprezentanții Sindicatului Europol au venit cu un mesaj pentru edil, tot pe rețeaua de socializare, și i-au transmis că au vrut să se abține de la comentarii, dar că au obigația să-i apere pe polițiști când se încearcă exerciții electorale pe spatele lor.

”Primarului Ciucu i s-a comunicat la telefon că polițiștii rutieri nu pot să aplice amenzi pentru încălcarea regimului legal de viteză pe baza unor aprecieri ochiometrice ale unei persoane, ci doar pe baza unor măsurători realizate cu aparate radar. Iar după apel a fost redirecționat un echipaj radar către acea zonă, fiind aplicate trei contravenții pentru nerespectarea regimului legal de viteză în zona Aviatorilor. Iar cu privire la aprecierea ca fiind „rușinos serviciul Brigăzii Rutiere” îl rugăm pe primarul Ciucu să-și întrebe colegii de partid cât de mulțumiți sunt să circule „fluid” prin București datorită culoarelor pe care le eliberează în fiecare zi cei aproape 30 de polițiști rutieri care sunt la cheremul președintelui României, a premierului, a miniștrilor și a celorlalți politicieni, în funcție de ce comenzi se primesc de sus”, au transmis cei de la Europol.

Sindicatul Europol către Ciucu: ”Jumătate dintre polițiști sunt la dispoziția colegilor dv de partid”

În plus, aceștia au spus lui Ciucu că polițiștii rutieri par de multe ori inexistenți, dar nu pentru că stau ascunși, ci pentru că sunt extrem de puțini, sunt puși să se ocupe de „n” sarcini, iar jumătate dintre ei sunt la dispoziția colegilor lui de partid, plantați prin intersecții, în gardă, să elibereze imediat căile de acces ale demnitarilor. ”Totuși, ne bucurăm că ne-ați dat ocazia să atragem încă o dată atenția asupra subfinanțării sistemului și lipsei de personal. Iar după ce veți citi aceste cifre, poate vă veți da seama că performanțele acestor oameni sunt remarcabile, în niciun caz nu „rușinoase”. Zilnic sunt în medie 25 de patrule de poliție rutieră, cu tot cu echipajele radar, aproximativ 30 dintre cei 50 de polițiști sunt plantați în intersecțiile de pe rutele de deplasare ale președintelui, premierului, miniștrilor și altor demnitari, pentru că nu le place să stea în trafic la fel ca muritorii de rând, plătitori de taxe și impozite, în medie sunt doar 3 echipaje radar care acționează pe raza capitalei, dar care sunt folosite și la fluidizare în orele de vârf, soluționează și accidente, asigură filtrele covid și este evident că nu pot fi în spatele fiecărui Lamborghini care vă deranjează pe dumneavoastră pentru că turează motorul”, au arătat sindicaliștii.

În București, există o patrulă de poliție la 10.000 de autoturisme

Mai mult, aceștia au atras atenția că în București sunt peste 1,4 milioane de autoturisme înmatriculate,  adică o patrulă la 10.000 de autoturisme, aproximativ 5.400 de străzi, ce însumează aproximativ 1.900 km, adică o medie de 25 km pentru fiecare polițist rutier.

”Toate acestea, în condițiile în care la nivelul fiecărui sector și al Primăriei Generale, primarii și-au creat structuri de câte 300-400 de polițiști locali. Iar dumneavoastră vă plângeți la tv că parchează microbuzele pe Bd. Iuliu Maniu și nu vine poliția rutieră să-i amendeze. Să nu uitați nici că sunteți primar în București, nici că partidul din care faceți parte este la guvernare. Puneți mâna și faceți-vă treaba pentru locuitorii Capitalei. Creați locuri de parcare, infrastructură și, dacă vreți, interziceți circulația autoturismelor cu capacitate cilindrică mare sau montați limitatoare de viteză din 50 în 50 de metri ca să nu se mai circule cu viteză. Pentru că altfel, sigur nu va avea ministerul fonduri să angajeze polițiști rutieri pentru a avea câte o patrulă pe fiecare bulevard din București”, au conchis liderii oamenilor legii.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Ion Tiriac (Sportpictures) jpg
image
image
image
image
image
image
hipodrom baneasa jockeyclub1 jpg
supermarket jpeg
cruce pixabay jpg
parau peta1 jpg
image png
tiktik chelnerita png
fabrica freepik jpeg
dieta peste somon cu legume   shutterstock 2255828609 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net