Podul Străulești- pericol public- a fost reabilitat și consolidat. De 70 de ani nu se mai făcuse nimic la el

podul-straulesti.jpg

Pădul Străulești supratraversează Lacul Grivița
Pădul Străulești supratraversează Lacul Grivița
Fotografii: Primăria Capitalei

Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje, a finalizat lucrările de consolidare și reabilitare a Podului Străulești. De acum, acesta poate fi tranzitat în siguranță.

Podul Străulești este din nou funcțional! Lucrările de reabilitare au fost terminate, iar autoritățile spun că de acum se poate circula pe el în condiții de siguranță.

masini-si-pietoni-pe-podul-straulesti.jpg

Începând de duminică, 2 august, pietonii și șoferii circulă în siguranță pe Podul Străulești
Începând de duminică, 2 august, pietonii și șoferii circulă în siguranță pe Podul Străulești

Înainte de consolidare, acesta era declarat pericol public și șoferii își asumau un risc ori de câte ori îl tranzitau.

Podul Străulești- pericol public- a fost reabilitat și consolidat. De 70 de ani nu se mai făcuse nimic la el

”Misiune îndeplinită! Podul Străulești, construit acum aproape 70 de ani. L-am găsit într-o stare gravă, printre podurile din Capitală care erau un pericol public. Deși era tranzitat de sute de autovehicule zilnic, acest pod nu fusese niciodată consolidat, ci doar cosmetizat în urmă cu peste zece ani. O parte din zidul de susținere s-a surpat, împreună cu trotuarul și o porțiune din prima bandă de circulație, ceea ce reprezenta un adevarat pericol atât pentru mașini, cât și pentru pietoni. Am decis de urgență consolidarea și reabilitarea sa. În doar un an, așa cum am promis, am redat circulației rutiere și pietonale un pasaj sigur și modern”, a anunțat primarul general, Gabriela Firea.

Podul Străulești supratraversează Lacul Grivița

Lucrările au fost realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje. Podul Străulești, care supratraversează Lacul Grivița pe DN 1A, este unul dintre principalele puncte de legătură dintre București și județele Ilfov sau Dâmbovița.

autobuz-pe-sub-podul-straulesti.jpg

Podul Străulești nu mai reprezintă un pericol, astfel că autobuzele pot circula pe sub el fără probleme
Podul Străulești nu mai reprezintă un pericol, astfel că autobuzele pot circula pe sub el fără probleme

Construcția lui datează din perioada 1950-1960, când a fost realizată și sistematizarea salbei de lacuri din nordul Bucureștiului. Zona podului este mult mai veche, acolo fiind chiar situl arheologic Străulești-Măicănești.

 

Citește și: 

https://www.click.ro/news/national/podul-straulesti-fost-redat-circulatiei-incepand-cu-17-octombrie

https://www.click.ro/news/national/cum-arata-marile-santiere-neterminate-ale-capitalei-ce-stadiu-se-afla

Loading...