București, capitala lucrului prost făcut. Uite ce a putut face Dorel

Ultima actualizare:

    Stâlpul de iluminat a fost uitat pe una din bretelele de acces pe Șos. Pantelimon. El va fi mutat când va decide șeful lui Dorel (foto: Sever Gheorghe)
Stâlpul de iluminat a fost uitat pe una din bretelele de acces pe Șos. Pantelimon. El va fi mutat când va decide șeful lui Dorel (foto: Sever Gheorghe)

Pentru un turist, Bucureștiul e un oraș „la modă”, „plăcut” și „plin de lucruri care merită văzute”. Dacă locuiești aici, Bucureștiul e coșmarul tău de zi cu zi, orașul de baștină al lui Dorel, muncitorul încurcă-lume. Iată ce nu văd turiștii când ajung în orașul lui Bucur.

Bucureștiul și-a creat o imagine de oraș cosmopolit, prietenos și primitor. Pentru cei care nu trec „granițele” centrului vechi e un oraș în care merită să trăiești. În realitate, nu trebuie să mergi prea mult pentru a te convinge că aparențele înșeală. Pe una dintre cele mai populate artere din oraș, aflată în ample lucrări de modernizare (Șoseaua Pantelimon), pare că s-au întâlnit toți muncitorii încurcă-lume de pe planetă. Dorel a lovit din nou, căci, la intersecția cu Bd. Chișinău un stâlp de electricitate a fost lăsat în mijlocul șoselei. Pe timp de zi îl poți vedea din timp, însă noaptea ai toate șansele să te izbești cu mașina în el. Lucrările, începute în 2013, fac parte din proiectul de amploare de modernizare a Șoselei Pantelimon și a Șoselei Iancului. Peisajul este dezolant. Peste tot sunt șanțuri, zona de șantier e incorect delimitată, borduri împrăștiate, trotuare sparte, cabluri ies din asfalt.  Locuitorii din zonă sunt scârbiți de modul în care își fac muncitorii treaba. „Mai întâi ne-au tăiat copacii, acum fac lucrări în dorul lelii. Nu înțeleg cum primăria permite o asemenea harababură”, ne-a spus Costel Istrate, un locatar din zonă. Citește aici de ce e Bucureștiul un oraș imposibil de locuit.

Un strat de asfalt e tot ce-i lipsea liniei de tramvai, proaspăt schimbată (foto: Sever Gheorghe)
Un strat de asfalt e tot ce-i lipsea liniei de tramvai, proaspăt schimbată (foto: Sever Gheorghe)

Pe Șoseaua Iancului, linia de tramvai recent înlocuită, a fost acoperită cu un strat, tot nou, de covor asfaltic. Constructorii nu vor putea da în folosință calea de rulare până când Dorel nu va veni cu lopățica să scoată tot asfaltul de pe șine. Primăria Capitalei a alocat 70 de milioane de euro acestui proiect, care trebuia să fie gata acum șase luni. Inaugurarea a fost amânată până în decembrie 2015 din motive care nu ar ține de constructor sau de beneficiar. Vremea a fost de vină.

Cei care vin cu mașina în piața Matache nu înțeleg semnificația acestui indicator. Dar, poate cineva? (foto: Dorin Constanda)
Cei care vin cu mașina în piața Matache nu înțeleg semnificația acestui indicator. Dar, poate cineva? (foto: Dorin Constanda)

Tot vremea nefavorabilă a întunecat mințile celor care au făcut imposibilă ieșirea, cu mașina, din parcarea pieței Matache. Aici, un semn de circulație care te obligă să faci la dreapta e anulat fără drept de apel de stâlpișorii din granit, montați tocmai pentru a bloca ieșirea/accesul. Deși am cerut un punct de vedere reprezentanților Municipalității în legătură cu această anomalie, nu am primit nici un răspuns. Îl vom aștepta în continuare.

image
image
image
image
image
image
431583518 952319999577748 595215102330126423 n jpg
gradina Keukenhof olanda profimedia jpg
Crestere salariu FOTO Shutterstock
image png
Demonstrație efectuată de reprezentanții MAI în pregătirea aderării României cu frontierele aeriene și maritime la spațiul Schengen, în aeroportul Otopeni, Ilfov. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
laleaua pestrita jpg
uber si bolt webp
image png
image
actualitate.net
image
actualitate.net