Am fost pilot pentru campionul Titi Aur

Ultima actualizare:

    La volanul acestei maşini, am sfidat orice limită de viteză
La volanul acestei maşini, am sfidat orice limită de viteză

Un campion de raliuri nu poate conduce orice maşină. Asta mi-am spus când m-am gândit cu cine voi realiza acest drive-test.

Titi Aur: «Am construit întâi garajul, apoi casa»

Aşa că l-am abordat pe Titi Aur, cel care a cucerit cu uşurinţă traseele din Raliul Sibiului, Harghitei, Braşovului sau Banatului şi a cărui şcoală de pilotaj este deja de notorietate în toată ţara.

simeon stalpnicul png

În prezent, campionul conduce mai multe maşini, una dintre preferatele sale fiind noul Seat Exeo ST, cu motor Turbo de 1.8 şi 160 de cai putere.

Titi Aur mi-a arătat care este poziţia corectă a mâinilor pe volan

simeon stalpnicul png

Exeo are şi o versiune sedan, primul sedan de clasă medie de la Seat, un "Audi A4 deghizat" cum îi spune presa de specialitate.

În realizarea acestui drive-test, am condus modelul break, ST, şi am marcat două premiere.

Motorul de la Volkswagen “se laudă” că poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 8.4 secunde

simeon stalpnicul png

Am urcat prima dată la volanul unui Seat şi am fost pentru prima dată pilot şi apoi copilot pentru un mare campion de raliuri. Chiar dacă am fost impresionată de performanţele lui.

Exeo, trebuie să recunosc că manevrele specifice curselor de drifting pe care mi le-a arătat Titi îmi vor rămâne pentru mult timp în amintire.

La capitolul confort, Exeo m-a cucerit din prima clipă. Scaunele din faţă sunt construite cu opritori pe laterale, ca la maşinile sport.

În spate, maşina este foarte spaţioasă şi comodă, chiar dacă pe banchetă ar sta trei pasageri

simeon stalpnicul png

De fapt, Exeo se comportă din toate punctele de vedere ca o maşină sport, datorită resurselor de sub capotă: motor Turbo de la Volkswagen, de 1.8, ce produce 160 cp.

Cuplul e foarte bun, am simţit asta la demaraj, iar puterea reală a maşinii se dezlănţuie la turaţii înalte.

Are propria şcoală de pilotaj

Titi Aur a debutat ca pilot de raliu la volanul unei Dacia 1300, în 1986. A continuat să participe în concursuri naţionale şi internaţionale şi cu alte maşini, precum Peugeot, Audi, Toyota, Seat (Cordoba WRC, în 2001 şi 2002), Skoda sau Mitsubishi.

simeon stalpnicul png

În ceea ce priveşte maşinile "de stradă", a condus şi un Seat Toledo, cu care a mers aproape 300.000 de kilometri.

Titi a câştigat numeroase titluri de campion naţional, aşa că decizia de a deschide o şcoală de pilotaj (www.titiaur.ro) este îndreptăţită.

"Informaţiile primite în timpul şcolii mi-au fost foarte utile şi am încercat să le aplic, dar să şi îmbunătăţesc tehnica de pilotaj, o dată cu apariţia noutăţilor tehnice (precum transmisia activă) sau în urma experienţelor pe care le-am avut în timpul testelor alături de Bruno Thiry, Manfred Stohl, Tommi Makinen sau Petter Solberg", declară Titi Aur.

Portbagajul e foarte încăpător, deşi e construit mai mult în adâncime

simeon stalpnicul png

Date tehnice

Motor: 4 cilindri, benzină;Preţ: 20.000 de euro (cu TVA);Capacitate cilindrică (cmc): 1.798;Putere maximă (cp): 160;Cutie de viteze: 6 trepte;Greutate (kg): 1.505;Volum portbagaj (l): 442;Consum (urban/extra-urban/combinat): 10,4/5,7/7,4 (litri la 100 km);Lăţime (m): 1,7;Lungime (m): 4,6;Înălţime (m): 1,4.

image
image
image
image
image
image
Baie sare wuhaus com jpg
Eliminarea palmierilor plantați de Primăria Sectorului 3 în Piața Unirii din București. FOTO Inquam Photos / Sabin Cîrstoveanu
Captură de ecran din 2024 03 28 la 19 59 14 png
Gorj 1 jpg
sofer jpg
regele carol i wiki Descopera jpg
alba renai jpg
431583518 952319999577748 595215102330126423 n jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net