Mergi la conţinutul principal
SanatateAntrenoarea Luminiţa Nicolescu îţi arată cum să ai o postură corectă acum
  • Aşa nu. Umerii lăsaţi, abdomenul în faţă – e poziţia greşită

  • Aşa da. Poziţia corectă când eşti în aşteptare

  • Aşa nu. Pentru că deformezi coloana

  • Pentru talie şi pentru abdomenii laterali – roteşte trunchiul fără a mişca bazinul. Execută 10 rotiri într-o direcţie şi 10 în alta

  • Pentru elasticitatea coloanei şi pentru muşchii spatelui - inspiră, arcuind spatele, şi expiră, relaxând. Fă acest exerciţiu de 20 de ori

  • Pentru elasticitatea coloanei şi pentru muşchii spatelui - inspiră, arcuind spatele, şi expiră, relaxând. Fă acest exerciţiu de 20 de ori

  • Pentru muşchii fesieri, stai cu un genunchi pe scaun şi celălalt picior ridică-l cât mai sus, bine întins şi încordat. Inspiră când ridici şi expiră când cobori. Execută câte 20 de ridicări

  • Pentru muşchii fesieri, stai cu un genunchi pe scaun şi celălalt picior ridică-l cât mai sus, bine întins şi încordat. Inspiră când ridici şi expiră când cobori. Execută câte 20 de ridicări

  • Aşa da. Aceasta e postura corectă