I-au pus copilul în avionul greșit. Ce s-a întâmplat după

clipboard11.jpg

copil incurcat
Andy și mama lui au trecut prin clipe groaznice
Foto: Facebook

O femeie din America a dat în judecată o companie aeriană pentru că l-a pus pe fiul ei într-un avion greșit, iar micuțul de cinci ani a ajuns în Boston, în loc de New York, unde a dat cu ochii de persoane necunoscute care i-au fost prezentate de către membrii companiei aeriene ca familia sa.

Maribel Martinez este mama care a rămas cu gura căscată atunci când pe aeroportul din New York nu și-a găsit băiețelul, ci un copil total străin. Aceasta a dat în judecată JetBlue pentru că ar fi suferit un stres emoțional extrem de mare, o adevărată traumă psihologică și că a trecut printr-o situație de panică.

Celor de la JetBlue le-a luat trei ore pentru a se lămuri cu privire la încurcătură și pentru a-l pune pe Andy, băiețelul de cinci ani, în legătură cu mama lui, prin telefon, relatează Daily Mail. Vacanța din Republica Dominicană s-a terminat cum nu se poate mai prost pentru familia care va rămâne mereu cu amintirea pierderii copilului pe drumul spre casă. Maribel Martinez speră să obțină daune financiare, dar și să tragă un semnal de alarmă asupra încurcăturilor care se pot întâmpla din neatenție și din lipsă de profesionalism.

Loading...