Cum s-au transformat păpuşile Barbie. Noile modele sunt plinuţe

barbie.jpg

Barbie a trecut prin numeroase transformări de-a lungul celor 57 de ani de existenţă
Foto: Getty
Citeste tot despre: 

Cea mai faimoasă păpuşă a avut parte de o schimbare de look radicală. Firma Mattel a decis că e momentul ca Barbie să nu mai fie slabă, cu mijlocul tras prin inel şi dimensiuni imposibile de obţinut de o femeie adevărată şi să arate într-un fel mai apropiat de realitate. Barbie, cea mai bine vândută păpuşă din toate timpurile, are acum trei tipuri noi de corp: înaltă, petite şi plinuţă. Ele vor fi vândute alături de modelul original.

După ce au avut deaface cu noi idealuri de frumuseţe şi critici că păpuşile lor nu sunt realiste, Mattel a decis să refacă celebra blondă. Acum există Barbie cu forme de corp diferite, după ce în 2015 au fost adăugate cele cu alte culori de păr şi alte rase. Conform time.com, întreg proiectul a fost ţinut secret, pentru ca nimeni să nu ştie că Barbie va trece prin cea mai dramatică schimbare din cei 57 de ani de existenţă. 

Noile păpuşi se vând pe site-ul barbie.com şi vor apărea în magazine până la finalul anului. 

Cum arată noile modele Barbie

  • Barbie plinuţă
    foto: Mattel
  • foto: Mattel
  • foto: Mattel
  • Barbie scundă
    foto: Mattel
  • foto: Mattel
  • foto: Mattel
  • Barbie înaltă
    foto: Mattel
  • foto: Mattel
  • foto: Mattel
  • Barbie originală
    foto: Mattel
  • foto: Mattel
  • Maximize

1/11

Deşi unele mame s-au plâns că noile Barbie nu sunt suficient de plinuţe, copiii sunt atraşi de păpuşile care seamănă cu ei, mai notează time.com. 

"Suntem bucuroşi că schimbăm faţa companiei, aceste păpuşi reprezintă o linie care era mai atentă la lumea pe care o văd fetele, la varietatea de stiluri, tipuri de corp şi culori de piele existente. Credem că avem o responsabilitate faţă de fete şi părinţii lor să arătam că există mai multe tipuri de frumuseţe", a spus vice-preşedintele companiei Mattel, Evelyn Mazzocco. 

În plus, compania speră că noile păpuşi vor ajuta la creşterea vânzărilor, care au scăzut cu 14% la nivel global în octombrie 2015. 

De la lansare, păpuşa a fost ţinta criticilor pentru că a impus un model deloc realistic privind standardele de frumuseţe. În 1963, Barbie se vindea cu un ghid pentru slăbit, care sfătuia fetele să nu mănânce. Mai mult, un studiu a arătat că Barbie ducea lipsă de cele 17 procente de grăsime necesare pentru a avea menstruaţie, conform theguardian.com.

 

loading...
Loading...

Citește și