Sfaturi de la Cori Grămescu. Sportul ne ajută să avem un corp frumos fără să ne înfometăm

cori-gramescu-sport.jpg

cori gramescu, sport
Sportul ne ajută să avem un corp armonios
FOTO: Facebook/ Cori Grămescu
Citeste tot despre: 

Alimentație și sport – rețeta clasică pentru rezultate sănătoase și un aspect fizic armonios, spune experta în nutriție și fitenss Cori Grămescu. Ea atrage atenția că slăbirea este cea mai ușoaraă parte într-un proces de remodelare corporală, iar fără sport este greu să menținem greutatea obținută prin dietă.

După îndelungi promisiuni, vine și ziua în care începem un proceds de slăbire. Fie că este rezultatul unui rezultat dezastruos al analizelor medicale, fie că cineva ne-a dat o ”dietă minune” sau pur și simplu nu ne mai suportăm imaginea noastră din oglindă. Medicii ne avertizează, însă, să avem grijă la cum și cât slăbim într-un timp foarte scurt, iar antrenorii de finess spun că slăbirea fără sport nu va funcționa foarte mult timp.

”Slăbirea se bazează pe crearea unui deficit caloric sustenabil și menținerea glicemiei într-un interval moderat de valori. Deficitul caloric înseamnă să mâncăm mai puține calorii decât consumăm prin activitățile fizice zilnice, metabolismul bazal și digerarea alimentelor consumate. Așadar, dacă vrem să privim lucrurile într-o manieră superficială, putem spune că atâta vreme cât suntem în deficit caloric, slăbim. În realitate, însă, slăbirea este doar partea cea mai ușoară a unui proces de remodelare corporală și adevărata provocare constă în menținerea unei greutăți normale în timp. Dacă nu introducem activitatea fizică ne va fi foarte greu să menținem în timp rezultatele slăbirii”, scrie Cori Grămescu pe pagina sa de Facebook.

Cum ne ajută sportul în procesul de slăbire

Iată care sunt beneficiile sportului, potrivit expertei în fitness Cori Grămescu:

  • -creează un deficit caloric eficient fără să ne înfometăm;
  • consumând calorii în activitățile fizice și cele sportive zi de zi reușim să atingem ținta de deficit caloric de 500-1000 de kcal pe zi fără să reducem drastic mâncarea;
  • contribuie la controlul stresului și ne ajuta să ne odihnim mai bine post efort;
  • menține metabolismul funcțional la un nivel optim pentru slăbire;
  • masa musculară este activă metabolic, ceea ce înseamnă că o persoană cu o masă musculara crescută vă consuma mai multe calorii în repaus decât o persoană fără tonus muscular;
  • creează o modificare a componentelor corpului, crește calitatea și cantitatea masei musculare, întărește sistemul osos și, în prezența deficitului caloric, scade masa de grăsime de sub piele și din jurul organelor interne.

Chiar dacă nu dotriți neapărat să slăbiți, experții în fitness dar și medicii recomandă sportul pentru sporirea calității vieții.

Citește și:


Cori Grămescu dezvăluie secretul unei mese de lux cu bani puțini

Cori Grămescu dă lecţii de fitness în Sri Lanka

Loading...
 
 

Citește și

ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1