Cinci secrete care te ajută să nu te îngraşi de Paşte

irina-alionte-antrenori-bodyshape-transformation-center-1.jpg

dieta, masa de Paste, secrete de la sepcialisti, cum sa mancam fara sa ne ingrasam, specialisti fitness, Flavius Ursachi
Răzvan Stratulat, irina Alionte şi Flavius Ursachi

Masa de Paște este pe cât de delicioasă, pe atât de periculoasă pentru siluetă, mai ales că, de multe ori, vine după o perioadă de post alimentar. Specialiștii în fitness ne dezvăluie cum îți poți împărți mesele principale și cum să își setezi mintea astfel încât urmările să nu fie atât de dure asupra organismului. Iată ce ne învaţă Flavius Ursachi, Head Coach la Bodyshape Transformation Centre.

“Nu există mâncare «bună» sau mâncare «rea». Există doar alegeri. De fiecare dată când alegi un lucru, în defavoarea altuia, practic îți exprimi votul pentru ce este important pentru tine. Din păcate, foarte puțini realizăm acest lucru. Calculăm fiecare decizie, fără să fim conștienți de asta. Urmează o perioadă de vacanță și de relaxare. Ce este însă important pentru tine? Să te simți bine alături de cei dragi sau să te stresezi pentru un kilogram în plus?

dieta, masa de Paste, secrete de la sepcialisti, cum sa mancam fara sa ne ingrasam, specialisti fitness, Flavius UrsachiZoom
Specialiştii ne sfătuiesc să nu stricăm în 3 zile de sărbătoare ce am clădit un an întreg

 

Iată 5 pași pe care poți să îi urmezi ca să te bucuri de vacanță fără excese:

1. Gândește-te ce îți aduce bucurie de Sărbători cu adevărat. Alege orice activitate care te faci să zâmbești și să te relaxezi, care nu are legatură cu mâncarea. Încearcă să îți petreci timpul cât mai mult făcând acele lucrurui. 

2. Gândește-te la alegerile pe care le faci și cum le faci. Încearcă să alegi cât mai conștient și să îți asumi deciziile respective, cu tot ce implică ele. 

3. Savurează. Indiferent ce alegi să bei, să mănânci sau să faci, încearcă să fii prezent cu adevărat în acele momente. Fă-le să conteze!

4. Socializează și contribuie. Relațiile puternice sunt foarte importante pentru o stare de sănătate optimă. Conectează-te cu familia, cu prietenii, trăiește momente memorabile cu oamenii din jurul tău, mai mult decât să experimentezi bucuria de a mânca anumite alimente "interzise". Când te concentrezi constant pe tine, pe corpul tău și pe deciziile tale alimentare ești mult mai stresat. Întreabă-te cum ai putea să împărtășești cu cei dragi din experiența ta și cum i-ar putea ajuta și pe ei pe termen lung. 

5. Întoarce-te la programul tău de fitness și la comunitatea care te susține să te menții sănătos și suplu. Mult mai important decât ce faci 3-4 zile de vacanță este ce faci în restul de 360+ zile pe an. Consecvența, obiceiurile zilnice practicate regulat îți vor aduce rezultatele pe care ți le dorești și controlul asupra propriilor decizii.

loading...
Loading...

Citește și

  • Cu sport, disciplină, renunţări şi un regim alimentar foarte sănătos, aşa reuşeşte Kinga Sebestyen să-şi menţină, la 44 de ani, silueta cu pătrăţele pe abdomen. Celebra antrenoare de kangoo jumps ne-a dezvăluit ritualul unei zile obişnuite, din care nu lipseşte ananasul.