Aşa te antrenezi fără să faci... sport

22-23-peglob-foto10-135-190-17388861_l.jpg

Urcatul scărilor, mai eficient decât exerciţiile de la sala de forţă

Cercetătorii britanici au descoperit că cele mai eficiente metode de a arde grăsimile şi caloriile şi de a avea un tonus muscular ridicat sunt la îndemâna oricui.

Dacă periem covorul sau spălăm podeaua timp de o oră antrenăm muşchii umerilor, spatelui, bicepşii şi muşchii antrebraţului şi ardem 156 de calorii. Dacă spălăm maşina timp de o oră ardem până la 136 de calorii şi ne îndreptăm spatele, întârind îndeosebi zona lombară. Dacă dăm cu mopul prin bucătărie ardem 170 de calorii, iar dacă ştergem praful, adunăm păianjenii de pe tavan sau montăm perdelele ardem aproape 204 de calorii.

Dacă ne jucăm cu căţelul timp de o oră în parc ardem 340 de calorii şi ne punem la punct inclusiv musculatura picioarelor. Urcatul pe scări cu sacoşele pline este cel mai intens exerciţiu pe care îl putem efectua la domiciliu: ne scapă de 442 de calorii, dacă urcăm cu două sacoşe a câte 7 kg fiecare până la etajul 8. Mutatul dulapurilor dintr-o parte în alta ne ajută să ardem 340 de calorii şi să ne întărim întreaga musculatură a corpului. Bătutul covoarelor este cel de al doilea exerciţiu bun pentru muşchii spatelui, pectorali, bicepşi, tricepşi şi chiar abdomen. În plus, mai ardem şi 420 de calorii. Un alt exerciţiu bun pentru acasă este mersul pe jos, iar pentru cei care merg inclusiv la pâine cu maşina, este bine de ştiut că o plimbare de o oră pe jos arde 272 de calorii.

 

loading...
Loading...