Uite ce mănâncă Olivia Steer ca să arate atât de bine!

Citeste tot despre: 

Prezentatoarea de la Acasă Tv are un meniu special de la care nu se abate şi nici nu vedem de ce ar face-o, mai ales că arată atât de bine.

Mămică a doi copii, soţia lui Andi Moisescu pare să fi găsit secretul unui corp frumos şi al unui organism sănătos din toate punctele de vedere.

Olivia şi-a divulgat secretul într-un interviu pentru revista Ce se întâmplă doctore: a renunţat la mâncarea tradişională românească şi îşi răsfaţă trupul numai cu alimente vegetale, mai mult crude.

 ”Dimineaţă, prefer varianta rapidă şi eficientă a mărului ras pe răzătoarea mică, amestecat cu o linguriţă-două de nuci caju fin râşnite şi încă una de miere. E într-adevăr delicioasă, ţine de foame şi te încărca cu energie la maximum pentru câteva ore, fără să te îngraşe şi fără să-ţi dea "bătăi de cap digestive".
 
 Pentru că e de sezon, fac la prânz salată de sfeclă crudă, rasă pe răzătoarea mică şi amestecată cu o linguriţă de miere, sucul unei jumătăţi de lămâie, puţin ulei de măsline crud, jumătate de linguriţă de chimen măcinat şi sare. E excelentă împotrivă anemiei şi extrem de mineralizantă. Poţi adaugă în ea şi un morcov ras fîn, pentru mai mult betacaro­ten, mai ales dacă lucrezi la calculator şi ţi se înroşesc ochii.
 
 La salată asta merge de minune o porţie de cartofi fierţi la aburi, amestecaţi cu jumătate de cană de alge wakame (proteine complete şi aport serios de minerale, printre care şi iod în variantă organică) cu ulei de măsline presat la rece şi jumătate de linguriţă de sos de soia. Dacă rămân pe acasă, nu mă sfiesc să zdrobesc pe deasupra doi-trei căţei de usturoi, ca să fiu sigură că nu mă paşte răceala sau gripa.
 
 Dacă simţ nevoia de o supă, o fac din legume­le clasice (morcovi, pătrunjel, ţelină, cartofi) fierte al-dente, pasate bine cu mixerul, îmbunătăţită cu o lingură-două de pastă de susan, 3-4 căţei de usturoi zdrobiţi şi mult mărar tocat. Iese o supă-cremă de festival, bună de luat în termos şi la patinoar! Seară, merg pe variante blânde cu digestia, cum ar fi un smoothie.
 
 Adică un măr, o banană, un sfert de cană de seminţe de cânepă (proteine complete şi Omega 3 şi 6 în proporţii echilibrate), o cană de borş proaspăt făcut în casă, jumătate de legătură de pătrunjel/o mână de spanac şi o lingură generoasă de miere. Totul se pune în blender până rezultă un nectar divin, mai ales pentru sănătate.

Moisescu şi-a dus băieţii în vacanţă bio, la nemţi