Nicuşor Stan va înfia o fetiţă din Africa, după modelul Angelina Jolie - FOTO

Nicuşor Stan s-a hotărât să înfieze o fetiţă (Foto: arhivă personală)

Omul de afaceri Nicuşor Stan, cunoscut în showbiz ca cel mai bun organizator de evenimente de lux din ţară, s-a întors zilele trecute din Africa, unde a trăit experienţe de neuitat.

El a petrecut alături de familia şi de prietenii săi zece zile în Gambia, ţară situată în vestul Africii, întinsă pe o suprafaţă de 300 km de-a lungul fluviului Gambia, care se varsă în Oceanul Atlantic.

Într-una din expediţiile sale pe teritoriul african, Nicuşor Stan nu s-a sfiit să coboare la malul unui lac plin cu crocodili. Deşi la mal erau peste 100 de exemplare din periculoasele reptile iar oamenii nu aveau curaj să se apropie de ei, mulţumindu-se să îi privească de sus, dintr-o zonă protejată cu gard, Nicuşor Stan a coborât printre crocodili pe care chiar i-a şi atins.

Nicuşor Stan

"Am avut o senzaţie foarte urâtă când am pus mâna pe ei. Deşi ştiam că e un lucru foarte periculos să mă apropii de reptile, nu am rezistat tentaţiei de a le simţi de aproape. Oamenii din zona chiar mi-au povestit un episod groaznic când un om care la fel a coborât printre ei, nu a avut noroc şi a fost sfârtecat de crocodili în câteva minute", povesteşte omul de afaceri.

El a mai spus că îngrijitorii aveau grijă ca reptilele să fie hrănite bine cu peşti pentru a nu deveni agresive cu oamenii din jur.

Drumul spre casă dinspre Gambia a fost plin de peripeţii şi a fost la un pas să se transforme într-un coşmar. "Avionul cu care am plecat din Africa spre Anglia a avut probleme tehnice. La 20-30 de minute de la decolare, am fost anuntaţi că suntem nevoiţi să aterizam de urgenţă pentru că a apărut o avarie la aripa stângă. Aşa că piloţii au întors avionul spre Gambia însă nu avea să fie doar atât. Pentru că avionul avea prea mult combustibil, nu puteau să facă aterizarea aşa că timp de 2-3 ore ne-au învârtit în jurul aeroportului. A fost groaznic, cele mai urâte clipe din viaţa mea. Puteam să murim în orice clipă cu toate că eram conştient că nu îmi sosise timpul şi că mai am foarte multe lucruri de realizat în viaţă. Când am aterizat în sfârşit, noi, grupul de români, am fost singurii care am cerut să schimbăm avionul, deşi a trebuit să plătim încă o data valoarea biletelor iniţiale", povesteşte Nicusor Stan.

Nicuşor Stan

Deşi teoretic se afla în vacanţa, Nicuşor Stan nu a ratat ocazia să ducă la capăt un program sportiv temeinic.

"Am fost cazaţi într-o colibă la malul oceanului. În fiecare zi, mă trezeam la 8 dimineaţa, mâncam o nucă de cocos pe care mi-o pregătea băiatul care era angajatul nostru, iar apoi înotam 50-60 de minute în Oceanul Atlantic. Apoi, îl trimiteam pe african să prindă doi homari pe care îi punea pe grătar. După prânz, mergeam la sală unde mă antrenam alte două ore. În felul ăsta am slăbit 8 kilograme, dar m-am şi bronzat", spune Nicuşor Stan.

Impresionat de condiţiile excelente pe care le-a găsit în resortul de lux în care a fost cazat în Gambia, Nicuşor Stan s-a hotărât într-un timp foarte scurt să investească în industria turismului din această ţară.

"Am luat legătura cu proprietarii resort-ului şi le-am propus un plan de afaceri. Sunt dispus să investesc în afacerea lor şi să îi ajut să o ridicăm. Le-am trimis deja o parte din bani prin cont bancar. O perioadă am să locuiesc în Africa ca să cunosc obiceiurile oamenilor de acolo iar la intervale de timp voi aduce în România oameni de acolo pentru şcolarizare şi specializare. În toamnă vreau să începem propriu zis colaborarea iar în primăvara lui 2013 să fie concretizată. Mi-au plăcut foarte mult oamenii de aici pentru că sunt primitori, calzi, glumeţi chiar dacă au condiţii foarte precare de viaţă. M-au impresionat mai ales că apreciau viaţa şi erau mai fericiţi decât mulţi europeni pe care i-am văzut de-a lungul timpului şi care sigur nu aveau salariul mediu pe economie de 40-50 de dolari pe lună", spune Nicusor Stan.

Nicuşor Stan

În călătoria sa în Africa, Nicuşor Stan nu s-a mulţumit doar să stea la plajă şi să se plimbe. El a vrut să afle cât mai mult despre oamenii şi locurile pe care le vedea atunci pentru prima oară. A vizitat magazinele cu produse tradiţionale, a vizitat o pădure plină de maimuţe şi păsări exotice, a mers în sălbăticie, dar mai ales a vizitat şcolile şi orfelinatele din Gambia. El a mers la o şcoală primară unde a făcut o donaţie consistentă. Oamenii l-au îndrăgit din prima şi nu s-au lăsat până nu l-au învăţat să danseze pe muzică africană. Ba mai mult, l-au întrebat cum îl cheamă şi apoi i-au cântat un imn. Nicuşor şi familia sa s-au ataşat din prima de o fetiţă de 3 ani, pe care au hotărât să o înfieze.

"Am cunoscut o familie cu trei copii. Părinţii de abia reuşesc să îi crească. Pe loc am hotărât să îi ajutăm aşa că le vom trimite lunar bani, haine, mâncare. Pe fetiţă o vom infia de la distanţă", precizeaza afaceristul.

explozie petromidia jpg
Gratar FOTO Shutterstock
aeroport cluj pixabay jpg
termometru freepik jpg
criminalisti politia nu treceti jpg
buget facturi energie jpg
Baie sare wuhaus com jpg