Magda Pălimariu şi Piticu’: «La bulgari, chiar te distrezi»

simeon stalpnicul png

Magda Pălimariu, prezentatoarea rubricii „Vremea" de la Pro TV, nu mai fusese niciodată pe pârtiile din Bansko, Bulgaria. Până acum, când a descoperit nişte peisaje de vis, nişte pârtii la fel de bune ca cele din Austria, restaurante cu muzică live şi mâncare excelentă. Timp de patru zile s-a distrat pe cinste.

A fost cu maşina, împreună cu iubitul ei, Piticu' de la Simplu, iar acolo s-au mai întâlnit cu 4 prieteni. „La 8 ore distanţă de mers cu maşina, dintre care două de mers pe drumuri de munte, înconjuraţi de brazi plini cu zăpadă, staţiunea mi se pare o opţiune la-ndemână pentru sudul şi estul Europei. Peisajele sunt superbe, de-abia ninsese, merită văzute", spune Magda.

Atmosfera era foarte animată de dimineaţa până seara, atât pe pârtie, cât şi în hotel sau la restaurant. Cei doi luau micul dejun la hotel, iar prânzul pe undeva pe pârtie, căci nu le mai venea să plece de acolo. „Noi am plecat joi şi ne-am întors duminică. În weekend este foarte aglomerat la teleschi, stai la coadă chiar şi câte o oră. Însă noi ne duceam mai devreme. Oricum, merită toată aşteptarea.

Când ajungi sus, ai atâtea pârtii la dispoziţie, încât nu ştii pe care să te dai mai întâi. Noi am urcat până la 2.500 de metri ca să scăpăm de aglomeraţie". După o zi întreagă pe pârtie, pe la ora 4 şi jumătate coborau uşor până la bază. În fiecare seară se răsfăţau cu o baie în piscina hotelului, atât în cea acoperită cât şi în cea de afară. Toate aveau apă termală, atât de benefică pentru piele.

simeon stalpnicul png

„Sunt foarte mulţumită că pielea mea arată excelent după aceste băi, iar tot efortul fizic depus pe pârtie m-a tonifiat vizibil", mai spune prezentatoarea Pro TV.

Ultima seară a fost memorabilă: au mâncat la un restaurant unde cânta o formaţie live, iar mâncarea - delicioasă. „Bulgarii chiar ştiu să se distreze", a concluzionat Magda.

Oferte de vacanţă

Hotel Mountain Romance & Spa, 3*, 13 euro/noapte/persoană, www.cmbtravel.ro

Hotel Green Life Ski & Spa, 4*, 37 sau 39 euro&noapte&persoană, cu mic dejun inclus, www.ski-bulgaria.travelplanner.ro.

caine pixabay jpg
Bere jpg
codreanu jpg
suc tedi mucegai jpg
Avion la terminal in aeroport poarta de imbarcare goala Foto Shutterstock jpeg
chioma nigeria jpg
Dormitorul matrimonial are un pat încăpător
aeroport tulcea delta dunarii jpg