Dana Rogoz a mâncat şerpi şi cangur în Cambodgia!

Ea a recunoscut că a vrut să vadă cum trăiesc oamenii de acolo şi nu s-a sfiit să guste delicatesele locale.

”Am stat la guesthouse-uri său în bungalow-uri pe plajă şi am mâncat cu localnicii, am încercat şarpe, cangur, crocodil, dar şi greieri sau furnici" a spus vedeta.

Iar experienţa unei astfel de călători pare să-şi fi pus amprenta pe cei doi, având în vedere că prezentatoarea emisiunii "De Suflet" a recunoscut c[ odat[ ajunsă în Bucureşti a preferat să călătorească cu mijloacele de transport în comun.

”Obișnuiți cu acest stil de călătorie, cu prețurile foarte mici, când ne-am întors în țară, deși niciunul din grup nu își propusese asta dinainte, și deși veneam după un drum de 36 de ore cu tot cu escale, când am ieșit din aeroport nu am putut să ne suim brusc în taxi. Poate tocmai ca să facem tranziția mai ușoară, ne-am suit în autobuzul 783 și am mers, așa cum eram obișnuiți, și în călătoria noastră, cu rucsacul la picioare, până în Piața Romană. Apoi, întocmai în formula călătoriei, eu și Radu am continuat drumul până acasă pe jos, cu rucsacii mari și grei în spate. Așa ni s-a părut firesc. Am călătorit în condiții mult mai puțin comode în excursia asta, așa că ar fi fost nepotrivit să se termine cu un drum cu taxiul până acasă" a spus ea.