Cătăline, Simona ţi-a luat faţa! Acces Direct a bătut Happy Hour!

Ultima actualizare:

Simona Gherghe a început cu dreptul în noul sezon "Acces Direct" de la Antena 1, scrie ziarul Ring, înregistrând audienţe mai mari decât postul Pro Tv, în intervalul orar în care acesta a difuzat emisiunea Happy Hour, la nivelul targetului all urban.

Astfel, în intervalul 17.42 -18.59, Acces direct a fost lider de piaţă pe targetul all urban, cu un rating de 4.7 procente şi o cotă de piaţă de 18.5%, în vreme ce emisiunea moderată de Cătălin Măruţă a înregistrat 4.3% rating şi 17% cotă de piaţă.

În ciuda faptului că Pro TV ar fi plătit 1 milion de dolari pentru a-l aduce pe singurul bărbat însărcinat din lume în platoul emisiunii, postul de televiziune nu a reuşit să se impună în fruntea clasamentului de audienţă

Simona Gherghe i-a avut invitaţi în cea de-a doua parte a emisunii, pe părinţii Mădălinei Manole care au vrut să aducă clarificări referitoare la acuzaţiile pe care soţul artistei şi presa le-au adus după ce cântăreaţa s-a sinucis.

Mădălin Ionescu, pus pe liber de la Acces Direct din cauza iubitei

Concediaţi în vacanţă

Simona Gherghe a plecat plângând de la Observator! - VIDEO

Simona Gherghe renunţă la violuri

Cătălin Măruţă: «Mi-e indiferent dacă prezintă Mădălin, Simona sau Jay Leno»

image
image
image
image
image
image
Creta FOTO Shutterstock
mihaela bilic instagram jpg
litoral 1 mai jpeg
cafeneaua veche bucuresti jpg
batalie oarba mures jpg
Horia Constantinescu scaled webp
top10 art geronimo jpg jpeg
controlor tren jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net