O nouă premieră stabilită de Vunk
Vunk stalibește premiere pe bandă rulantă. Pentru prima dată în istoria premiilor campaniilor de comunicare națională, o trupă muzicală a cucerit un premiu la Romanian PR Awards.
Joi seara, în cadrul celei mai importante ceremonii care premiază campaniile de comunicare naționale, VUNK a obținut o diplomă de excelență pentru Campania Vunk în Orașul Minunilor, devenind astfel primul reprezentant al industriei muzicale romanesti căruia îi este recunoscută munca în campaniile creative de comunicare, alături de marile agenții de publicitate.Creată ca pe baza unei mișcări sociale anonime numită Orașul Minunilor, mișcare ale cărei valori sunt bunul simț, aprecierea frumosului din lucrurile mici, cotidiene, și dorința de a face fapte bune în anonimat, campania a promovat cel mai mare concert al trupei intitulat VUNK în Orașul Minunilor, un concert – concept inovator multisenzorial, cu sunet surround și prelungirea spatului de spectacol pe tavanul Sălii Polivalente.Campania Vunk In Orasul Minunilor a fost nominalizata de juriul international al Romanian PR Awards la doua categorii: Digital PR si Events. "Suntem extrem de bucuroși și mândri că profesioniștii din domeniul de comunicare au fost impresionați de campania noastră. Este o premieră pentru piața muzicală din România și o încurajare pentru noi de a continua să fim creativi și inovatori în felul în care facem muzica și o transmitem publicului. Aseară, VUNK a stat alături de cele mai importante nume din publicitate și este o recunoaștere foarte importantă pentru noi, fiind cea mai avizată competiție pentru acest domeniu. Le mulșumim că ne-au primit în lumea lor cu așa mare deschidere și că ne-au încurajat prin premiul oferit", spune Cornel Ilie, liderul trupei VUNK.Campania s-a desfasurat pe durata a 4 luni si –a inregistrat peste 400 de articole in presa scrisa si online, emisiuni radio-tv, avind la momentul concertului o comunitate virtuala de peste 10.000 de persoane. Prin campania Orasul Minunilor, VUNK a continuat premierele creative din industria muzicală românească: a fost prima trupa care a avut un videoclip 3D – 1000 (în 2003), a introdus în show-uri tehnologie care permite participarea directă a spectatorilor (brățări al căror semnal luminos se sincronizează cu muzica) sau prima campanie care să protejeze imaginea orașului (fără afișajul “barbar” – postere lipite în spații ilegale).Mișcarea socială Orașul Minunilor își continuă activitatea militând pentru promovarea activităților care aduc bun simț, educă și fac fapte bune necondiționate de expunere comercială sau publică. Orașul Minunilor poate fi gasit pe www.orasulminunilor.ro sau facebook.com/in.orasul.minunilor .