EXCLUSIV Ce fetiţă frumoasă are Carmen Trandafir!

Carmen Trandafir şi fetiţa ei, Ana

Carmen Trandafir s-a retras din lumina reflectoarelor, însă cu un motiv bine întemeiat. Artista a devenit între timp mama unei fetiţe superbe, Ana, care are va împlini cinci ani în luna octombrie. Cântăreaţa s-a întors recent cu micuţa dintr-o vacanţă de zece zile pe care a petrecut-o în Turcia şi Bulgaria.

Chiar dacă nu este o obişnuită a petrecerilor mondene, Carmen Trandafir a devenit o prezenţă constantă la cele pentru copii. De când s-a născut fiica sa, Ana, cântăreaţa petrece mult timp în compania micuţei. De curând Carmen şi soţul ei, Emil Grădinescu, s-au întors dintr-o frumoasă vacanţă, unde au dus-o să profite de apă şi soare pe micuţa lor, în vârstă de aproape cinci ani.

"Am stat o săptămână în Turcia, la Belek, ne-am întors, apoi, în România şi, la scurt timp, am plecat din nou, în Bulgaria, la Kavarna. Ana a stat numai în apă. Îi place foarte mult, deşi nu ştie să înoate.

Merge la cursuri, dar e încă în faza în care se acomodează cu apa. Seara, ne-am plimbat pe faleză, ca să facem aerosoli, pentru vocea mea şi pentru sănătatea Anei", ne-a povestit Carmen Trandafir.

Carmen Trandafir şi fetiţa ei, Ana

Fetiţa cuplului Carmen Trandafir-Emil Grădinescu nu este la prima vacanţă anul acesta. Ea a fost în primăvară la parcul de distracţii Disneyland şi două zile la Paris.

"Este obişnuită să călătorească. E foarte cuminte. Am plecat cu ea în vacanţă de la nouă luni.

Zboară cu avionul fără probleme. La Paris, a rezistat foarte bine pentru un copil de vârsta ei.

Vizitam obiective turistice de dimineaţă până seara. Plecam la plimbare după micul dejun şi ne întorceam la hotel în jurul orelor 20.00", ne-a mai spus cântăreaţa.

Acum că a terminat cu plecările, Carmen Trandafir pune la punct din timp detaliile pentru petrecerea Anei de peste două luni, când în familia lor va fi mare sărbătoare, căci copila face cinci anişori.

ogoranu luptator anticomunist
profit record banci jpg
Grasime abdominala_shutterstock 1015212598 jpg
alexandru moruzi (2) jpg
pounds 2391239 1280 jpg
bf17828c1172fb1a0ab3c6f43bf0015c jpg
cos de cumparaturi  jpeg
fugar jpg
Explozie de culoare în Grădina Botanică  FOTO: Complexul Muzeal de Științele Naturii Galați