Alimentele au corespondent în părţi ale corpului nostru

12-13-sanatate-2.-2col-in-13-.jpg

Au efecte benefice asupra organelor cu care seamănă
Foto: celestialhealing.net

Suntem ceea ce mâncăm, iar dovada este evidentă. Când vine vorba despre alimente benefice pentru anumite părţi ale corpului nostru, cercetătorii au rămas uimiţi. Au constatat că alimentul seamănă perfect cu organul pentru care e bun.

  • Morcov - ochi. Această legumă este celebră pentru beneficiile ei asupra ochilor. Betacarotenul din compoziţie reduce riscul degenerescenţei maculare, a apariţiei cataractei şi te ajută să vezi mai bine noaptea. Nu degeaba, dacă tai o feliuţă de morcov, vei observa o asemănare uimitoare cu pupila şi chiar cu irisul ochiului.

Zoom
Foto: celestialhealing.net
  • Struguri - plămâni. Aceste fructe seamnănă cu alveolele pulmonare. O dietă bogată în struguri reduce riscul de cancer pulmonar şi, de asemenea, reduce severitatea astmului declanşat de alergii.
  • Nuci – creier. O nucă arată ca un creier în minia­tură. Conţine o mare cantitate de acizi graşi omega-3, esenţiali pentru buna funcţionare a creierului, stimulează sinapsele, ajută la regenerarea celulelor din creier, previne demenţa şi riscul de Alzheimer.
  • Fasole – rinichi. Fasolea roşie are un conţinut ridicat de fibre, proteine, vitamine din complexul B şi minerale, care contribuie la buna funcţionare a tractului urinar, ajutând la îndepărtarea calculilor renali.
  • Avocado – uter şi col. Ca şi para sau vânăta, avocado are o formă asemănătoare organelor sexuale feminine, pe care chiar le ajută. Un astfel de fruct pe săptămână contribuie la echilibrarea hormonală şi previne cancerul cervical. Ca să  nu mai vorbim că un avocado are nevoie de fix nouă luni pentru a creşte, a se coace şi a putea fi consumat, adică exact durata unei sarcini.

Zoom
Foto: celestialhealing.net
  • Ghimbir – stomac. Rădăcina de ghimbir are o formă asemănătoare stomacului şi, coincidenţă sau nu, majoritatea proprietăţilor ghimbirului sunt legate de digestie – combate senzaţia de greaţă, indigestia, previne balonarea de după masă şi împiedică nivelul crescut de acid gastric responsabil de arsurile stomacale. Se consumă sub formă de ceai, sau proaspăt, amestecat cu miere şi adăugat în limonade.
  • Măsline – ovare. Mici, ovale, cele două seamănă. În plus, un studiu italian a demonstrat că femeile care au o dietă bogată în ulei de măsline îşi scad cu 30% riscul de cancer ovarian.
  • Ciupercă  - ureche. Cercetătorii au stabilit că un consum regulat de ciuperci ajută la buna funcţionare a mecanismelor urechii şi la îmbunătăţirea auzului.
  • Banana – starea de bine. Bananele sunt considerate „fructele fericirii” şi te fac să zâmbeşti. Asta deoarece aceste fructe conţin o substanţă numită triptofan, care stimulează secreţia de serotonină (hormonul stării de bine) şi au un efect benefic asupra sistemului nervos.