Tot ce trebuie să ştii despre noul Mercedes AMG GT

Ultima actualizare:

Dezvăluit în premieră mondială în cadrul unui eveniment special desfăşurat în Affalterbach, cel de-al doilea model dezvoltat integral de specialiştii diviziei Mercedes-AMG dispune de un V8 bi-turbo cu două versiuni diferite de putere, un mixt de clasic şi modern în dreptul departamentului estetic, dar şi de tehnologii de ultimă oră pentru un maximum de confort şi siguranţă. Vor fi însă îndeajuns toate aceste detalii pentru ca "urmasul" celebrului SLS sa se impuna in fata iconicului Porsche 911? Desi este inca devreme pentru o concluzie finala, urmatoarele randuri ne ofera o viziune destul de clara cu privire la potentialul noului automobil german de inalta performanta.

Asa cum am tot precizat de-a lungul ultimelor saptamani, inclusiv in cursul zilei de ieri, noul Mercedes AMG GT va fi disponibil la vanzare in doua versiuni diferite de putere. In varianta standard, "urmasul" iconicului SLS beneficiaza de circa 462 CP si 600 Nm, in timp ce modelul de top GT-S vine la pachet impreuna cu 510 de cai putere si 650 de Newton-Metri.

In ambele cazuri, propulsia este asigurata de o unitate V8 bi-turbo de patru litri, cuplata la o transmisie DCT cu sapte rapoarte si acompaniata de un diferential blocabil - mecanic pentru GT, electronic pentru GT-S, plus un sistem de tractiune spate.

Multumita constructiei ultra-usoare, ce combina elementele "traditionale" din otel cu cele realizate din aluminiu si magneziu, cel de-al doilea model dezvoltat integral de specialistii diviziei Mercedes-AMG se poate lauda cu o greutate de doar 1.540 de kilograme pentru versiunea standard, respectiv 1.570 de kilograme in cazul variantei de top.

Drept urmare, noul Mercedes AMG GT are nevoie de numai patru secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la pragul celor 304 kilometri pe ora. Pentru cei care viseaza la o doza extra de performanta, cele 3.8 secunde si 310 kilometri pe ora din dreptul modelului GT-S ar trebui sa fie arhisuficiente.

In ceea ce priveste departamentul estetic, "urmasul" iconicului SLS va fi recunoscut aproape instant multumita formei clasice a caroseriei, ce ofera un contrast total capota alungita a motorului si portbagajul scurtat.

Nu vor trece insa neobservate nici prizele frontale supradimensionate, grila radiatorului pozitionata la un unghi apropiat de 90 de grade, difuzorul spate proeminent sau eleronul activ, meniul exterior incheindu-se in cele din urma cu jantele forjate capabile sa gazduiasca, in mod optional, discuri carbon-ceramice de pana la 402 milimetri.

Cat despre meniul interior, noul Mercedes AMG GT impresioneaza in special prin aspectul consolei centrale, trasate sub forma literei V. Asa cum era de asteptat, lista cu atractii principale include si nelipsitele scaune sport, livrate alaturi de un volan in trei spite si, in functie de specificatiile clientului, insertii de piele, accente de alcantara sau ornamente din fibra de carbon.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
radiografie pulmonara shutter jpeg
image
image
image
image
image
image
scriitorul jpeg
blocuri bucuresti 1024x580 jpg
italia roma 1024x682 jpg
Daci infatisati pe columna lui Traian foto wikimedia commons jpg
Castraveți din grădina lui Dragoș Pătraru Sursa Facebook
download jpg
hannah gutierrez X jpg
molly peggy profimedia jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net