m.click.ro

top sombra

Uite cum poţi avea un abdomen plat în doar 14 zile! Fără dietă! VIDEO

Fii în formă fără diete şi alte restricţii! FOTO: Daily Mail

Fii în formă fără diete şi alte restricţii! FOTO: Daily Mail

Vara aduce în viaţa unora nu doar mult soare, ci şi multă isterie! De obicei, acum femeile conştientizează că au pus câteva kilograme în plus pe timpul iernii şi ar face şi imposibilul ca atunci când fluturii ies la plimbare să scape de aripioare sau de grăsimea depusă pe burtă în sezonul rece!

Da, ştim câte e de neplăcut să ţii o dietă sau să faci mişcare până la epuizare, mai ales cu burta goală! Ştim însă şi cât e de nesănătos!

De aceea îţi propunem un program de 14 zile, timp în care ai voie să mănânci cât vrei tu şi nu va trebui să ţii minte câte calorii ai consumat.

Antrenorul de fitness James Duigan explică de ce anumite femei se pot trezi foarte uşor cu un strat de grăsime în plus pe abdomen şi tot el explică şi ce putem să facem pentru a ne ajuta corpul să revină la o formă potrivită.

"Aproape toate femeile care la sala mea de sport îmi spun că-şi urăsc burta, chiar şi studiile arată că această parte a corpului este cel mai puţin iubită", a declarat James, potrivit Daily Mail.

Există mai mute motive din cauza cărora femeile asimilează mai multă grăsime pe abdomen.

În primul rând, femeile consumă mai multe glucide şi lipide spre deosebire de bărbaţii. Aceştia sunt tentaţi să consume mai multe proteine, de exemplu carne sau ouă, care hrănesc celule musculoase, şi nu cele grase.

Femeile, în schimb, sunt mult mai pofticioase când vine vorba despre zahăr sau grăsimi, iar dacă ele se află şi la ciclu nici nu mai trebuie să menţionăm cât de mare e pofta. Problema e că toate astea se depun cu succes pe burtă.

În al doilea rând, putem să avem de-a face cu o afecţiune destul de gravă care se numeşte visceroptoza. Este vorba despre căderea viscerelor abdominale. Cu alte cuvinte, organele abdominale se "scufundă" în cavitate şi care crează aspectul de burtă.

Acest lucru se întâmplă atunci când muşchii abdominali se "defectează" şi nu mai sunt tonifiaţi sau când suferim de constipaţie sau ingerăm alimente care sunt toxice intestinelor (mâncarea procesată).

În acest caz, se recomandă "curăţarea" dietei şi adoptarea unui regim alimentar sănătos, combinat cu câteva exerciţii uşoare de întreţinere a zonei.

În al treilea rând, un alt motiv pentru care femeilor le creşte burta este din cauză că rămân însărcinate imediat după ce au născut deja şi corpul lor nu a reuşit să se refacă.

Dacă a dus mai multe sarcini, corpul are tendinţa de a uita cum ar trebui să arate. De accea medicii ne recomandă să lăsăm o distanţă de cel puţin doi ani între sarcini pentru a-i permite corpului să-şi revină la forma iniţială.

Programul de 14 zile pentru un abdomen plat:

- trei mese şi două gustări pe zi
- 90 de minute de exerciţii fizice pe săptămână
- repaus în weekend
- bea 2-3 litri de apă pe zi
- exlude alcoolul şi băuturile carbogazoase
- exclude mâncarea procesată

Iată un set de exerciţii pentru un abdomen plat!




Introdu codul de mai jos:


* click pe imagine pentru reincarcare daca nu intelegi scrisul.



Trimite Anuleaza
TRIMITE
0 comentarii
 

    Trimite unui prieten!




    top down